Jump to content

Uusi vaihtoehto alu- tai teräsvetoakseleille carbon fiber driveshaft

Recommended Posts

Jokos sitä kerholaisilla/foorumin käyttäjillä on jo autoissa uusi kehitysaskel vetoakseleissa carbon fiber driveshaft otettu käyttöön? Onko minkälaisia kokemuksia hiilikuituisesta vaihtoehdosta? En löytänyt kuin yhden paikan missä myydään tuotetta voi olla muitakin.

http://www.vividracing.com/catalog/acpt-carbon-fiber-driveshaft-chevrolet-camaro-9303-p-9389.html

En ole kyllä nähnyt hiilikuitu vetoakseleita mutta kardaaneja kyllä. Mulla on GTO.ta varten hiilarikardaani kun vaan ehtis joskus asentaa se ::) Ei muuten paina paljon mitään :W

En ole kyllä nähnyt hiilikuitu vetoakseleita mutta kardaaneja kyllä. Mulla on GTO.ta varten hiilarikardaani kun vaan ehtis joskus asentaa se ::) Ei muuten paina paljon mitään :W

Mulla nuo osien nimitykset voi poiketa normaalista slangista... Kerropa kokemuksia miltä meno maistuu GTO:lla kun on osa vaihdettu ja testattu käytössä...

Hiukan vaara että lähtee lapasesta tää kevennys, niin hiilari kardaani on kyllä listalla.

Nykyistä alumiinia en usko saavani rullalle, joten ainoo hyöty olis keveys. Ei ihan halpoja miinus kiloja mutta sairaus on kyllä edenny jo pitkälle...

Hiukan vaara että lähtee lapasesta tää kevennys, niin hiilari kardaani on kyllä listalla.

Nykyistä alumiinia en usko saavani rullalle, joten ainoo hyöty olis keveys. Ei ihan halpoja miinus kiloja mutta sairaus on kyllä edenny jo pitkälle...

Toinen merkittävä hyöty tulee jos ristikko pettää niin hiilari muuttuu pölyksi, alu taasen jauhaa kaikki paskaksi.