Jump to content

4L60E suodattimen vaihto

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tuli tuossa aloitettua tällainen normi huolto, eli laatikkoöljyjen vaihto. Poikkeuksellisesti ajattelin tehdä ohjeiden mukaan ja vaihtaa myös sen tiivistäjäholkin, jonka läpi suodin kiinnittyy laatikon runkoon. Ei vissiin olis kannattanu: se pirun holkki ei meinaa linjautua reikäänsä sitten millään.

Löytyykö keltään toimivaa systeemiä / keinoa millä sen holkin saa lähteen suorassa sinne koloonsa?

nim. kädet kyynärpäitä myöten atf:ssä  >:(

Kirjoitettu

muistaakseni oon sitä jollain hylsyllä ja pienellä vasaralla joutunu opastaa ku ei muuten oo halunnu mennä

Kirjoitettu

Totesin saman toimivaksi (tosin joutui ottamaan aikalisän ja laskemaan aika monesti kymmeneen..)  :W

Kamasan 3/4 hylsy on ulkomitoitaan sopivin. Liian pieni ei toimi ...

Tosin tunnin kuuklettamisen perusteella ko. holkin vaihtoon ei ole tarvetta jos suodatin asettuu napakasti paikoilleen. Ilmeisesti sen tarkoitus on vain pitää suodatin paikoillaan, ettei ala liikkua ajon aikana. ?

En ole aiemmin kyseistä värkkiä vaihtanut, enkä vaihdakkaan jos sille ei ole tarvetta  :D

Lisäkysymyksenä kysyttäköön, että voiko koko öljyn vaihtaa jollain keinolla?  Nythän vaihtui vain noin 5 litraa. Koko tilavuushan on abaut 12 quarttia.

Kirjoitettu

Lisäkysymyksenä kysyttäköön, että voiko koko öljyn vaihtaa jollain keinolla?  Nythän vaihtui vain noin 5 litraa. Koko tilavuushan on abaut 12 quarttia.

jep,voi vaihdattaa BG-öljynvaihto menetelmällä

Kirjoitettu

Jännä systeemi  :o

Ei mennyt ihan mulla jakeluun kaikki tuo mainos jargon. Onko omakohtaista kokemusta? Onko todella näin et koko järjestelmän pystyy tuolla systeemillä puhdistaan ?

Kirjoitettu

Jännä systeemi  :o

Ei mennyt ihan mulla jakeluun kaikki tuo mainos jargon. Onko omakohtaista kokemusta? Onko todella näin et koko järjestelmän pystyy tuolla systeemillä puhdistaan ?

jep,on vaihdettu  ;)

tuossa BG:n mainosta

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...