Jump to content

Kenellekään tuttu auto?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Auto ei ole tuttu mutta "helvetin siistiä" V6 Firebirdiä kävin tuon jobbarin pihassa kerran katsomassa  ;D

Kirjoitettu

Kyllä, melko harvassa nuo targat  ;D

Suurin mielenkiinto hälveni, kun selvisi tuon 150tkm olevan 150tml..  m-

-katos vaan, oli mun ihan itse aloittama ketjukin  :o

Kirjoitettu

-katos vaan, oli mun ihan itse aloittama ketjukin  :o

Hehe... Niinpas muuten onkin. ;D

Kirjoitettu

Mites noissa nelosissa, saako vaihdettua matkamittarin lukeman mailit/kilometrit? Myyjä sanoo siinä olevan 150tkm, mut viime katsastuksessa trafin kirjoihin merkattu 240tkm. Jotain outoa tossa on..

Hinnasta lähtisi käteisellä 10% pois.

Kirjoitettu

Käsittääkseni näissä ruuvatun mittarin tunnistaa siitä ettei numerot ole enää linjassa.

Tietty, jos on koko mittari vaihdettu  ::)

Kirjoitettu

Mites noissa nelosissa, saako vaihdettua matkamittarin lukeman mailit/kilometrit? Myyjä sanoo siinä olevan 150tkm, mut viime katsastuksessa trafin kirjoihin merkattu 240tkm. Jotain outoa tossa on..

Hinnasta lähtisi käteisellä 10% pois.

Edelleenkään pahoittelut kun tuosta autosta en mitään tiedä, mutta annan neuvona suhtautua suurella varauksella tuon myyjän tarinoihin, erityisesti tällaisten adjektiivien osalta kuten "hieno, virheetön, siisti" yms.

Kirjoitettu

Eikos noissa digimittareissa ajomaara ole talletettuna PCM/ECM/BCM tms., ei mittaristoon itseensa?

Kirjoitettu

Enpä osaa sanoa.., myyjä sanoo, että mittarissa 150tkm ja katsastuksessa merkattu 240.. Km vs. Ml noi menis kohdilleen, mut saako niitä vaihdettua? Vai katsuri itse päättäny et me on maileja? Olisko Kotkan suunnilla joku joka viitsisi käydä kurkkaamassa tota vessaa?

Kirjoitettu

Enpä osaa sanoa.., myyjä sanoo, että mittarissa 150tkm ja katsastuksessa merkattu 240.. Km vs. Ml noi menis kohdilleen, mut saako niitä vaihdettua? Vai katsuri itse päättäny et me on maileja? Olisko Kotkan suunnilla joku joka viitsisi käydä kurkkaamassa tota vessaa?

Jospa se ei oo kerinny ruuvaamaan mittaria ennen leimaa?

Kirjoitettu

Siellä mittaristossa kyllä näkyy käytettävä mittayksikkö. Pyydä vaikka sitä "rehellistä" käytettyjen autojen kauppiasta ottamaan kuva mittaristosta, virrat päällä. Vahva veikkaus, että siinä matkamittarilukeman perässä on kirjaimet MI.  :W

Like so:

http://www.camarozone.com/forum/attachment.php?attachmentid=7572&d=1332785782

Kirjoitettu

Voisko olla että Nopeusmittaristakin selviää eli jos "pää" lukemat ovat km/h niin vois olettaa että myös matkamittarikin olis km...

Kirjoitettu

Voisko olla että Nopeusmittaristakin selviää eli jos "pää" lukemat ovat km/h niin vois olettaa että myös matkamittarikin olis km...

jep

Kirjoitettu

Eikos noissa digimittareissa ajomaara ole talletettuna PCM/ECM/BCM tms., ei mittaristoon itseensa?

Eli vastaan itse itselleni: Mittaristossa oleva ajomaara on se lukema, joka siina on ollut viimeisimman ajokerran jalkeen. Mikali mittaristo siirretaan toisee autoon, tuo lukema on nakyvissa siinakin. Varsinainen "oikea" lukema on kuitenkin jossain PCM/ECM/BCM tasolla ja pitaisi loytya ainakin Tech 2:lla.

Kirjoitettu

Myyjän piti eilen aamulla ilmoitella mitä konttorilta sanovat, kun hän kysyy sieltä noista lukemista.. Eipä ole kuulunut mitään ;D

Eikä silti, mielenkiinto kyseiseen autoon loppui noiden epäselvyyksien vuoksi ja nyt kaupan alla toinen 4gen..

Kirjoitettu

Olisko pk-seudulla (helsingissä) innokasta harrastajaa, joka kävis kurkkaamassa yhtä autoa? Tarjoon vaivanpalkaksi tuopin tai kaksi kun nähdään.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...