Iroceezi88 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Tuumailin tuossa että ovatko lähettäneet mulla us partsilta vika hihnan? Vaikka käännän ton hihnakiristimen ihan maksimiin niin ei mee hihna paikalleen millään. Jää tyyliin 5cm vajaaks. Ei yllä vaikka mitä tien. Tää projekti on jo kuukauden myöhässä ku jokatoinen Partsilta tilattu osa on ollu väärä Että mikäs se ois hihnan pituus mun camaroon? Tää mikä on hyppysissä tällä hetkellä on 2415mm pitkä. Merkiä Gates ja mallinumerot K060945 ja 6PK2402
Z-mo Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Minkä valmistajan hihnan ne myi sulle ja mikä sen osanro? Onko autossa kiinni normaalisti ilmapumppu ja ilmastointikompressori?
Iroceezi88 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Joo kaikki rojut on kiinni ihan normisti.
Iroceezi88 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Mun käsittääkseni hihnan kuuluu melko lailla vaan tipahtaa pois kun löysytät kiristimen. Toi vanha hihnakin on ihan hemmetin kiree.
Z-mo Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Onko varmasti -88 mallinen? Nimittäin hihna menee eri tavalla -88 ja 89-92 autoissa. Kyllä tolla osanumerolla pitäis olla oikea hihna...
Iroceezi88 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Vin koodin mukaan -88 rekisteriotteessa käyttöönotto -89
Iroceezi88 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2015 Hetkinen ja seis. Pystyykös sitä kiristintä säätämään niin että sitä vois kääntää enemmän? Torx avaimelle oli paikka siinä kiristimessä itsessänsä. Olin tehny 12 tuntia ja rapiat päälle duunia pellin alla nii ei enää aivot toiminu, mutta nyt tuli mieleen tollanen.
TransNAM Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2015 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2015 Ei siinä mitään muuta säätöä ole kun mitä jousi antaa periks. Meneehän hihna varmasti oikeaa reittiä vai voisko olla että jotain joskus vaihdettu erilaiseen jos kerran tullu enempikin vääriä osia?
Iroceezi88 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2015 Partsin myyjällä oli menny camaro ja firebird sekasin joten sain firebirdin osia camaron sijaan. Takajarrukenkien sijaan sain etujarrupalat jne. Tollasta sohlaamista tää homma on ollu. Tuo vanha hihna näyttäs olevan parisenttiä pitempi kun noi vierekkäin asettaa. Mun mielestä ei kyllä ole mitään vaihdettu. Ihan on alkuperäis osat mun irocissa.
Iroceezi88 Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Elokuuta, 2015 Ongelma ratkaistu. Soitin partsille ja selvis että ovat lähettäny mulle väärän hihnan. K060945 hihna ei mene suoraan dampeerilta ilmapumpulle. Näitä on kahta versioo. Toinen on 7 senttiä pitempi ja se menee dampeerilta suoraan ilmapumpulle mutta ei suoraan ohjaustehostimelta dampeerille. Mun kiesiin käy toi jälkimmäinen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään