Jump to content

Auttakee! Turbiini!

Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkäs,miten voin testata olenko kytkenyt laatikolle menevät piuhat oiken eli lukon toiminnan?? autosta puuttuu vielä kaasuvaijeri ja muuta ettei sillä kadulle ole asiaa.lämpöisessä tallissa lepäilee! :(

Kirjoitettu

Niiin..... >:(

Eli voiko sen lukon toiminnan testata kun auto on hallissa vai pitääkö käydä ajamassa ja kokeilla?

:-\

Kirjoitettu

tunkkaa perä ylös ja koita olla tukehtumatta pakokaasuihin.

Kirjoitettu

taidat tukehtua kasin kaasuihin,se pitää lämmittää ensin normaaliin käynti lämpötilaan ennen kuin lukko menee päälle....näin ainakii mulla,mites muilla?

Kirjoitettu

et voi testata sitä luotettavasti renkaat ilmassa (pitäis olla vastusta renkaan pyörimiseen)

Kirjoitettu

Kuinkas se sit käyttäytyy tienpäällä jos se ei toimi??

Kirjoitettu

eikös diagnoosipistokkeen napa (f)ylärivissä vasen oo lukon testaus piuha(maadoitus)ja siihen sähköö ja napsaus pitäs kuulua jos lukko toimii...näin luulen mutta luulo ei oo tiedon väärti ja pieru ei oo paskan väärti.? :-\

Kirjoitettu

joo sehän se on mutkun on -88 autoon vaihdettu -94 kone ja ecm niin ei ole vielä laatikon piuhat löytäneet paikkaansa.

Kirjoitettu

joo sehän se on mutkun on -88 autoon vaihdettu -94 kone ja ecm niin ei ole vielä laatikon piuhat löytäneet paikkaansa.

onko sulla th700 vai se uuempi loota siinä,pystyneenkö sitä vanhempaa ohjailee etes uuvemman boxilla,patentoit jollain kytkimellä sen lukon toimimaan...

Kirjoitettu

th700 on.taitaa sieltä uudelta boksilta tulla lukonohjaus eli pitää rueta vaan kokeilemaan

Kirjoitettu

minä meinaan laitta toimimaan turbiinin automaattisesti kuten tuolla linkien puolella neuvotaan..

Kirjoitettu

minä meinaan laitta toimimaan turbiinin automaattisesti kuten tuolla linkien puolella neuvotaan..

Missä? :-[

Kirjoitettu

Njoo..no jos en saa tuolla boksilla toimimaan niin laitan manuaali koneiston sinne! :D

Kirjoitettu

Mä en laittanu turbiinilukkoo toimiin... eipä o haitannu...

Kirjoitettu

no se! pitää testailla kuis se pelaa ja jos pelaa ok niin antaa olla. 8)

• 1 year later...
Kirjoitettu

mitäs turbiineita olette käyttäneet?

Bowtie Overdrives High Perormance Street (stall 2400 rpm) vaihtu nyt laatikon vaihdon yhteydessä pyörimään moottorin ja laatikon väliin  :)

Kirjoitettu

Bowtie Overdrives High Perormance Street (stall 2400 rpm) vaihtu nyt laatikon vaihdon yhteydessä pyörimään moottorin ja laatikon väliin  :)

juu mullaki toi laatikko on menossa auki ja siinä samassahan sen vaihtas... joku tollanen 2200 - 2400 stall ois varmaa ok

Kirjoitettu

juu mullaki toi laatikko on menossa auki ja siinä samassahan sen vaihtas... joku tollanen 2200 - 2400 stall ois varmaa ok

jos mun auto olis kunnossa ni saisit kokeilla millanen toi stalli on..  m/ mutta ei ni ei.. sopiva normaaliin cruisailu ajoon...  m/

Kirjoitettu

okkkee

onko tälläsestä merkistä tietoa/kokemuksia

Raptor Series Torque Converters

" Super Street Raptor "  Fits 4L60E transmissions (1993 up non LS1 type motors only). This stall converter is balanced, has furnace brazed fins, all bearing construction and a Sonnax carbon fiber clutch. This  converter can be ordered with stall speeds of 2000, 2300, 2600 or 2800 RPM. Can also be ordered with an 1800 RPM stall speed for towing, 4WD and stock motors. We now have this converter in a 1200 RPM stall speed for diesels

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...