Trans am 93 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2015 Mulla olis kojetaulun päällinen(on parempi käytetty)vaihto vanhan tilalle ja askarruttaa et onkohan työläs homma ja olisko jotain niksejä sen homman helpotukseen vai pystyykö vaihtaa ilman suurta purkua.kertokaajam mielipiteitä ja niksejä.t:pete
Nupa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2015 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2015 A-pilarimuovit pois ja varovasti raottaa ja nostaa päällistä pois. Voi avittaa vaikka pienellä lättäpääruuvarilla. Tarranauhanpaloilla parista paikkaa kiinni, ei sen kummemmin.
Trans am 93 Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2015 Kirjoitin väärin,tarkoitin koko kojetaulua sitä ns pehmustettua kompoo mut olen voiton puolella hommassa,parempi menossa paikalla ja aika kova homma mut ei mahdoton😀ps:helmalevikettä ei meinaa löytää suomesta😠
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään