Jump to content

Muoviläpyskät


Recommended Posts

Kirjoitettu

1999 mallin Firebirdistä löytyi kaksi muoviläpykkää. Toisessa luki repsikan puoli ja toisessa kuskin puoli. En löytänyt niille paikkaa.

WP_20150915_001.thumb.jpg.05cb00ac67ab1d2bb764a41cb5547ed4.jpg

Kirjoitettu

Eikös noi ole t-toppien aurinkosuojat vai mikä niiden oikea nimike onkaan..

Kirjoitettu

Niitähän ne mutta tarpeettomat. Niistä voi vaikka muotoilla kuraläpät peräpäähän.

WP_20150915_002.thumb.jpg.6a141e44185dc90d7b6bba3fb2908c4c.jpg

Kirjoitettu

;D ;D ;D Kai ne voi asentaa noinkin ;D ;D ;D

Tai sitten kattopalojen alle tiivisteen väliin niin saa wannabe-kovakaton...

Kirjoitettu

Noihan itse asiassa taitaa olla pahvia, joten niitahan voi kayttaa vaikka nuotion/takan sytyttamiseen jos ei muuta kayttoa niille loyda.

Kirjoitettu

Noihan itse asiassa taitaa olla pahvia, joten niitahan voi kayttaa vaikka nuotion/takan sytyttamiseen jos ei muuta kayttoa niille loyda.

3genissä on ilmeisesti samanlaiset ja hyvinkin kätevät talvella :) Kylmä lasi heti pään yläpuolella on aikas ikävä ::) Läpyskä toimii hyvänä eristeenä m/

Kirjoitettu

3genissä on ilmeisesti samanlaiset ja hyvinkin kätevät talvella :) Kylmä lasi heti pään yläpuolella on aikas ikävä ::) Läpyskä toimii hyvänä eristeenä m/

Itse talviautoilijana omistan kyseiset lärpäkkeet mutta en jostain syystä ole tajunnut käyttää niitä. Kokeiluun ens talvena, mikäli camarolla vielä ajelen (kaupanteko meneillä)

Kirjoitettu

3genissä on ilmeisesti samanlaiset ja hyvinkin kätevät talvella :)

Paljonkohan mahtaa kerätä kondenssia sinne pahvin väliin talvella... Toki ei sen enempää kun pelkkään lasipintaankaan mutta voi pahvit pehmetä jos ei kuivaa välillä.

Kokeilin joskus omaan paikalleen ja onhan se ainakin eri näköinen sisäpuolelta katottuna.

Kirjoitettu

Paljonkohan mahtaa kerätä kondenssia sinne pahvin väliin talvella... Toki ei sen enempää kun pelkkään lasipintaankaan mutta voi pahvit pehmetä jos ei kuivaa välillä.

Kokeilin joskus omaan paikalleen ja onhan se ainakin eri näköinen sisäpuolelta katottuna.

Ei se lasi kondensoi sen enempää kuin peltikään.

Talvella ja kesäkuumalla noi verhoilupalat on varsin hyvät.

Kirjoitettu

...kesäkuumalla noi verhoilupalat on varsin hyvät.

Eikös silloin pidä olla ne kattopalat peräkontissa ;) ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...