Jump to content

Mikä on ohjauslaitteen "tyyppi" 83-Trans amissa?


Recommended Posts

Kirjoitettu

Eli kun tässä täyttelen noita museotarkastuspapereita, niin kaipaan tietoa ohjauslaitteen sijainti ja tyyppi. Sijainti on "vasemmalla" mutta mikä on tyyppi?

Päässä pyörii kaikkea mahdollista kiertokuulasta simpukkaohjaukseen, mutta mikä on oikea virallinen suomenkielinen termi?

 

Kirjoitettu

Eli kun tässä täyttelen noita museotarkastuspapereita, niin kaipaan tietoa ohjauslaitteen sijainti ja tyyppi. Sijainti on "vasemmalla" mutta mikä on tyyppi?

Päässä pyörii kaikkea mahdollista kiertokuulasta simpukkaohjaukseen, mutta mikä on oikea virallinen euomenkielinen termi?

Mä kyllä soittaisin suoraan tarkastajalle ;)

Kirjoitettu

...kiertokuulasta simpukkaohjaukseen...

Kiertokuula kai se insinööritermi on mutta simpukka on ihan yhtä virallinen.

Kirjoitettu

Eli kun tässä täyttelen noita museotarkastuspapereita, niin kaipaan tietoa ohjauslaitteen sijainti ja tyyppi. Sijainti on "vasemmalla" mutta mikä on tyyppi?

Päässä pyörii kaikkea mahdollista kiertokuulasta simpukkaohjaukseen, mutta mikä on oikea virallinen euomenkielinen termi?

Kuulamutteri

Kirjoitettu

No hyvä kun olette noin yksimielisiä.  Vaihtoehdot taitaa olla "kierukka ja rulla" tai "kuulamutteri". No googletan kun kerkiän kotiin. eihän tässä missään jäniksen selässä olla.

Kirjoitettu

Ohjauslaitteen tyyppi: Huono  :D

Toisaalta kun jaksaa hakea säätöjä ja kulmat kohdilleen saa siitä ihan tyydyttävän.

Kirjoitettu

Eli kun tässä täyttelen noita museotarkastuspapereita, niin kaipaan tietoa ohjauslaitteen sijainti ja tyyppi. Sijainti on "vasemmalla" mutta mikä on tyyppi?

Päässä pyörii kaikkea mahdollista kiertokuulasta simpukkaohjaukseen, mutta mikä on oikea virallinen suomenkielinen termi?

Kirjoitin: Ohjauslaitteen sijainti ja tyyppi: VASEMMALLA, SIMPUKKA/KUULAMUTTERI      ...perästä kuuluu oliko oikein.
Kirjoitettu

Kuulamutteriohjauksesta on ainakin sellainen julkaisu kuin TM iät ajat puhunut. Eiköhän se tuolla mene...

Kirjoitettu

Mä kyllä soittaisin suoraan tarkastajalle ;)

Tarkastajahan kysyi sitä minulta  ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...