herrax52 Posted October 22, 2015 Posted October 22, 2015 Mun Trans Amin(-94) perä kolahtelee kun laatikko vaihtaa kakkoselta kolmoselle.Ei aina mut ihan tommosella tavallisella kiihdytyksellä tekee sen,ei silloin jos vähän revittelee.Voi olla ett kumityynyistäkin joku on sökönä.Sen tuntee melkein ite kun istuskelee penkillä.Vai oliskohan perärattaissa jo kulumaa?
Marko Posted October 23, 2015 Posted October 23, 2015 Tarkista pitkittäistuen pultit perän puolelta ja kumi tyyny laatikosta.
gmc63 Posted October 23, 2015 Posted October 23, 2015 Mun Trans Amin(-94) perä kolahtelee kun laatikko vaihtaa kakkoselta kolmoselle.Ei aina mut ihan tommosella tavallisella kiihdytyksellä tekee sen,ei silloin jos vähän revittelee.Voi olla ett kumityynyistäkin joku on sökönä.Sen tuntee melkein ite kun istuskelee penkillä.Vai oliskohan perärattaissa jo kulumaa? Olisko ominaisuus? Itsellä teki tota samaa 93 ja nyt 99 mut ei se haittaa Rattaat ja pultit on kunnossa
RaiRai Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Melko oudolta kuulostaa, voiko olla noin? Mulla on sama täysin satunnainen "klonksahdus" rauhallisessa 2-3 vaihdossa. Ei sitä tosin persiissä tunne mutta kuuluu vain, melko vaimea kyllä.
RaiRai Posted November 19, 2015 Posted November 19, 2015 Noh toivottavasti remppa menee mutkattomasti. Sitähän tässä ihmettelen että miten tuo lähes porsinut öljypumppu aiheuttaa tämän mainitun klonksauksen.
bikerent Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 Vanha juttu, mutta onko kukaan saanut selville kolahduksen syytä, itsellä sama kolaus satunnaisesti...
F350 Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 Vanha juttu, mutta onko kukaan saanut selville kolahduksen syytä, itsellä sama kolaus satunnaisesti... 97% tapauksista syyllinen on se vaihteiston takakiinnike kumin repeäminen. Ja sitä ei näe ennenkuin on irroittanut sen.
RaiRai Posted August 4, 2018 Posted August 4, 2018 Tästä ketjusta on näköjään pari viestiä hävinnyt jonnekin... Omalta osalta sen verran kommenttia asiaan että en muista milloin viimeksi on klonksaus kuulunut. Että on tosiaankin satunnaista. Tai sit siihen on tottunut eikä edes noteeraa enää kun ei se ainakaan mulla iso pamaus ole.
bikerent Posted August 5, 2018 Posted August 5, 2018 Takakumi lootassa uusi, joskus olen miettinyt olisko kardaanin ristikko kipee, autoo kyllä laskettu että voisko muuttunut perän asento vaikuttaa... ykköseltä kakkoselle menee hyvin, ja kun antaa vähän jenkaa niin tuntuu menevän ilman lonksumisia. Peräkin pitäisi olla ok, juuri laakeroitu ja shimmailtu kuntoon. Ei kulumisen takia vaan 2,5 vuotta seisonut ja laakerit umpiruosteessa, ollut vettä perässä.
ratskin Posted August 5, 2018 Posted August 5, 2018 Takakumi lootassa uusi, joskus olen miettinyt olisko kardaanin ristikko kipee, autoo kyllä laskettu että voisko muuttunut perän asento vaikuttaa... ykköseltä kakkoselle menee hyvin, ja kun antaa vähän jenkaa niin tuntuu menevän ilman lonksumisia. Peräkin pitäisi olla ok, juuri laakeroitu ja shimmailtu kuntoon. Ei kulumisen takia vaan 2,5 vuotta seisonut ja laakerit umpiruosteessa, ollut vettä perässä. pinionin kulma muuttuu madaltaessa, se pitäis säätää,
Recommended Posts