tempera Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2015 Tietääkö joku meneekö auto läpi katsastuksesta jos läpät ei toimi. Mulla toimi vain toinen ja tänään kokeilin käytettyä relettä niin ei toiminut kumpikaan. Uusi rele maksaa kuulemma 500 Euron huitteilla.
TransNAM Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2015 Riittää et valot on ja oikein suunnattu. Luukkujen toiminta ei kuulu katsastusmiehelle. Varsinkin kun suomessa oltava virallisesti muutenkin ajaessa aina valot päällä. Ootko varma ettei oo moottorissa vika?
tempera Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2015 Sen vois vielä tutkia. Tänään kokeiltiin käytettyä relettä ja sillä ei toiminut kumpikaan luukku. Olisi maksanut 160€ Uusi on 500 Egen kieppeillä. Ajelen nyt rele irti ja jos tulee polttimonvaihto niin kuusiokololla saa läpän ruuvattua kiinni. Mulla on autokatos joten luukut auki ei haittaa.
-Zn- Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 3. Marraskuuta, 2015 Mulla kanssa äkkäili toinen luukku viime kesänä, katsastukseen ruuvasin ylös ja muistaakseni nappasin vaan sulakkeet pois ettei laske ollenkaan alas. Vaihdoin moottorin (tais olla alle satasen koko paketti Rockautossa) ja nyt pelaa taas molemmat. Miten rele voi maksaa 500 euroa?? Ei kait siellä nyt mitään niin ihmeellistä sähköä voi olla..
tempera Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Autosähköasentaja mittaili kaikki liitokset ja totesi että releestä ei lähde virtaa lainkaan toiselle moottorille. Missä sellainen Roc-Auto sijaitsee? Jos moottoria pääsis testaamaan niin pitäis purkaa aika paljon redeitä edestä pois. Ajelen nyt läpät auki ja jos polttimonvaihto tulee niin kuusiokololla voi ruuvata läppiä eri asentoihin.
TransNAM Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Rockauto.com sijaitsee toisella puolella atlanttia ja posti tms. kulkee siinä välillä... Luukkujen ohjainboxissa on suojapiirit eli ei välttämättä anna virtaa ulos jos esim. moottori/johto on oikosessa tai poikki. Virtaa tulee muutenkin vain pari sekuntia kerrallaan. Kyseessä ei siis ole pelkkä rele. Luukun moottorin saa testattua kun ottaa umpioiden ympäriltä mustan muovin pois ja kaivaa esiin moottorin liittimen. Vähän ahasta tosin. Mulla temppuilee itellä toinen luukku. Välillä ei aukea ennen kun kolauttaa nyrkillä Ei oo haitannu niin paljon että jaksais korjata mutta moottorissa kuitenkin vika.
Nupa Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Mulla on purkuosana tuollanen boksi, ´00 kutosesta.
pantera Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Guide boxi löytyy purku -98 t/a'sta
tempera Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2015 Onko toimiva osa. Samanlainen on kun mun autossa- Voisin testata toimiiko mun autossa. Itse asun Kotkassa. Jos toimiin niin hinta?
tempera Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2015 Mulla on purkuosana tuollanen boksi, ´00 kutosesta. Kiitti vielä! Ei ongelmia sen stopparin kanssa. Kehittelen jonkin jutskan siihen.
Nupa Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Kiitti vielä! Ei ongelmia sen stopparin kanssa. Kehittelen jonkin jutskan siihen.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään