Vindelin Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2015 Ajattelinpa laittaa omasta keväällä ostetusta Tulilinnustani hieman tarinaa. Entinen omistaja, ilmeisesti täältäkin tuttu, oli jo tehnyt autoon aika määrän hommia. Toimiva laite siis kaiken kaikkiaan, varsinkin tekniikan puolesta. Auto on siis sinällään jo läpikäyty ja hyvässä kunnossa, mutta muutama juttu uutena omistajana häiritsee. Auton sisusta oli penkkien, muoviosien, maton ja parin pikkuosan puolesta huonossa kunnossa. Auton maalipinta, vaikka olikin maalattu, on huono. Lisäksi lämmityslaitteen säätimet eivät toimineet, vaijerin irtoamisen/alipaineletkun katkaisun konehuoneen puolelta, takia Siksipä tänä talvena on tarkoitus entrata sisusta, korjata lämmityslaitteen pienet puutteet ja maalauttaa auto keväällä. Olen jo ehtinyt projektissa hyvin hommia tehdäkin. Lämppärin säätimet toimivat, odotellaan vain uutta check valvea, sisusta on purettu ja vinyylimaalia annettu jo osalle muovi-osista. Lisäksi tilauksessa jenkeistä on jo uudet penkit, lattiamatto sekä eri määrä pikkukivaa autoon. Ohessa pari kuvaa vielä nykytilanteesta. Tarkoitus olisi myös jossain kohtaa hankkia autoon 400-lohko ja ruveta siitä kasaamaan alkuperäisen kokoista liikutinta. Nykyisellään alla on 454 Oldsin isolohko.
Vindelin Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2015 Kiitos! Ollut omana haaveena 77/78 firebird about 25-vuotta jo. Joka kerra talliin mennessä jaksan edelleenkin ääneen hämmästellä miten kauniit linjat tuossa onkaan. Edit: Näkyy sullakin sigun perusteella olevan aika hieno projekti menossa... Tuplaedit: parikin :-D
avogta-89 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 6. Marraskuuta, 2015 jep...pari erillaista tollaista on itellä,toivottavasti 78 kesäksi ahtimella liikenteeseen
avogta-89 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 liityppä jäseneksi....niin pääset jäsenosioon kaattoo prjokteja ja kaikkea muuta suosittelen
Vindelin Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Mähän olen jo jäsen. Liityin heti keväällä. Terveisin jäsen nro: 789
avogta-89 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Mähän olen jo jäsen. Liityin heti keväällä. Terveisin jäsen nro: 789 ok luin väärin....onneksi saan lasit ensviikolla
Vindelin Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 No problem. Itsekin 4 -alkavan iän kanssa ymmärrän hyvin. Ensi vuonna, kun auto on tikissään, täytyy tulla tapaamisiinkin. Näette minkälainen turakainen täällä päässä kirjoittelee.
Vindelin Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Marraskuuta, 2015 Tuli vielä projektista mieleen, että tarkoitus olisi myös väsätä siihen mukana tulleet fender flaret kiinni, ainakin eteen. Niiden osalta haastetta tuo kiinnityspaikkojen reikien teko. Jos olen yhtään ymmärtänyt oikein, niin ne tulevat lokasuojapeltien läpi kiinni. Mitään hajuahan minulla ei ole reikien oikeista paikoista, mutta täytyy katsoa mielipuolen asennus-oppaasta neuvoja lisää. Toki jos jollakin on, kyselin jo eri ketjussa tätä, vinkkejä heittää tai omasta mittoja/kuvia reikien paikoista niin otan mielelläni apua vastaan.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään