Jump to content

Kulkine Ruottista?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Terve toverit! Tässä alkaa olee vuosi takana ilman harrastetta ja kuume nousee kohisten :) Mites onko kukaan tuonu Ruottista kaaroja? Mitenkä yleisesti asiat onnistuu/luonnistuu?  Joitain laitteita olisi mun ajattelemaan budjettiin tarjolla jos nyt ei lähe ihan Jenkeistä tuottamaan.  Työkamu on ruotsista ollut hakemassa useastikkin autoja mutta on tyssänny monesti sellaseen pieneen ongelmaan että myyjä ei ole suostunu myymään kun on kuullut että lähtee Suomeen auto. Olisko tää vaan huonoa tuuria vai ihan normaalia? :)

Kirjoitettu
tyssänny monesti sellaseen pieneen ongelmaan että myyjä ei ole suostunu myymään kun on kuullut että lähtee Suomeen auto

Mitvit??? :o :o :o

Kirjoitettu

Mitvit??? :o :o :o

"On niin outoa touhua notta pakko olla kusetusta :o "

Koetin Joelandian eBaysta kerran saada osan yksityiseltä. Kerroin että maksan ENSIN kuten haluut ja kun näet $$$ niin sitten järkkään ITSE kuljetuksen. Ei käynyt kun kuulemma haiskahti niin pahasti. Haha  \m/

Kirjoitettu

Tosiaan,Jotenki hassuja kokemuksia kuullut tästä tuontimallista naapurmaastamme. Toki yhtään ei jeesaa asiaa se etten ite osaa ruottia juurikaan mut täytyypä laittaa meiliä kaverille ja kuulostella mitä mietteitä olisi.

Kirjoitettu

Kuulostaa hiukka oudolta voi olla sattumaa ja yksittäisiä tapauksia.  :o

Kirjoitettu

Olisko samanlainen juttu kuin jotkut jenkeistä ei tahtois myydä ulkomaille kun poistuu maasta?Varsinkin jos kysymys vanhemmasta harrasteautosta  :-\  Jos joku tuttu sielläpäin niin se ostaa ja myy sit sulle  :) Ja kyllä lähes kaikki ruåttalaiset puhuu englantia  m/

Kirjoitettu

Olisko samanlainen juttu kuin jotkut jenkeistä ei tahtois myydä ulkomaille kun poistuu maasta?Varsinkin jos kysymys vanhemmasta harrasteautosta...

Kylhän tämmönen käytös on omituista... Laitetaan rautaa julkiseen myyntiin hintaan x ja sitten paljastuu tällaisia lisäehtoja "vain hyvään kotiin tai vain kotimaahan sille jonka pärstän hyväksyn". En ymmärrä en.

Kirjoitettu

Cujolle haettiin ruottista, ei mitään ongelmia..lite svenska och det går bra!!

Kirjoitettu

Kaikki ongelmat ratkeaa kun köraa till seljare tomten med  iso tukku pengorna  :W

Kirjoitettu

Kaikki ongelmat ratkeaa kun köraa till seljare tomten med  iso tukku pengorna  :W

;D m/

Kirjoitettu

repa toi  ;)

Itse asiassa rouva r toi... Luettavissa jostain vanhasta genneristä.  EY-tyyppihyväksytyn auton tuomiseen riitti juurikin se nippu pengarna...  ;D
Kirjoitettu

Cujon kanssa tosiaan tästä ollaan monesti juteltu että kaikki meni ok. Ja tosiaan mullon yks kamu autotehtaassa töissä siellä ja ollut jo 30vuotta ja varmasti hän sen minulle ostaa jos se tulee tarpeelliseksi. Täytyy rueta kahlaamaan noita markkinoita mitä olisi tarjolla.  Olis kiva hommata jo valmiiksi röyhkeä laite koska kaikki siistit ja hienot menee piloille minun käsissä ku raiskaan kuitenkin mieleiseksi :D

• 1 year later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...