Jump to content

Camaro rs -67 convertible

Recommended Posts

Kirjoitettu

Ruotsin keltaisessa pörssissä oli -95 vuonna kiinnostava auto Camaro rs -67 avo. Kiinnostusta autoa kohtaan lisäsi se että Camaro oli tilattu runsailla lisävarusteilla ja oli ollut museorekisterissä. Niinpä kesälomareissulle lähdettiin lentokoneella ja kohteena oli Ruotsi tarkemmin Ronneby. Lentokentällä meitä odotti surkeassa kunnossa oleva Camaro mutta kaikki osat oli onneksi tallella. Hinnasta saatiin tingittyä ja matka kohti kotia alkoi. 327 vauva moottori hiukan savutti mutta kehräs hienosti. Taka-akseli on C97 optio eli 2.73 aavikkovälitys. Melkein tyhjäkäynti kierroksilla kottero hyrisi hienosti ja mittariin tuli 1200 km. Kotiin päästyä auto purettiin palasiksi ja kunnostettiin. 20-vuotta autolla on nyt ajeltu ja hienosti pelaa. Camaro on esitelty V8 6/97. Laitan tänne muutamia kuvia matkan varrelta.

FB_20150517_00_55_34_Saved_Picture.jpg.2903439e0e91d1a0e176086bd88bc846.jpg

Kirjoitettu

Tervetuloa m/

Muistanko oikein, että V8-lehti teki jutun tästä camarosta joskus 15v. sitten?

Kirjoitettu

Kiitos. Camaron ostin -95 ja työn alla se oli -96-97. V8 teki jutun 6/97. Oon ollu välillä "eksyksissä" eli Corvette puolella. :D

Kirjoitettu

Moottorin käynnistys laukaisi jännitystilan.

Pienennä ny noita kuvia. >:(
Kirjoitettu

En osaa. Tietokone ei oo mun juttu. Mulla nää kuvat näkyy ihan hyvin mun omalla koneella. Akka varmaan osaa pientää kuvia onhan se käynny joskus ulkomaillakin.

Kirjoitettu

Moottorin käynnistys laukaisi jännitystilan.

Nyt tiedetää minne hävisi aikansa hittinikkari dr.bombay :D

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Takaluukku on näissä surkean kokoinen pari videoo ja poksi täynnä.

FB_20151031_10_18_20_Saved_Picture.jpg.b48b613ddbd143e239f1d54e8fc86ed9.jpg

Kirjoitettu

oot sitten charlien enkelit fani  ;D

ei ne oo kertakäyttöfilmejä....yksi riittää useampaan katsomiskertaan  :W

• 4 weeks later...
Kirjoitettu

Kuva on viimetalvelta perän huollon yhteydessä. Kaksitoista vuotta vanha pönttö!

IMG_0424.thumb.JPG.f7069bda294559b655bc917deb401606.JPG

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...