Puman Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 Heip. Tulevaa projektia kartoittaakseni kysyisin, että miten alunperin automaattilaatikkoiseen 77-78 trans amiin onnistuu vaihtaa Tremecin 5 tai 6 vaihteinen manuaali laatikko? Projektin päätarkoitus kaiken muun ohella olisi asentaa 77-78 Trans amiin Chevyn LS2 ja siihen sopiva manuaalilaatikko. Koska auto rakennetaan lähes kokonaan uusiksi, niin aihioksi kelpaisi autolaatikkoinen 77-88 Trans am. Niitä on emmän tarjolla kuin manuaaleja ja siten helpompi löytää. Vaikka Suomesta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted December 17, 2015 Share Posted December 17, 2015 tolla päätarkotuksella helpoimmalla pääsee varmaan ku otat tremekin t56 mikä on LS jatkoks tarkotettu ni sopii koneeseen kytkinkopaltaan suoraa ja kytkimen mitotus on kerralla oikein. jos meinat käyttää kyseistä vaihteitoa auton alkuperäsen koneen kanssa jossain rojekti vaiheessa ni tarviit konversiokytkinkopan löytyy quick timen tekemänä. saattaa onnistua sovitepaloilla alkuperäselläkin kopalla tai menee hermo niinku mulla. vetolevyn korvaat vauhtipyörällä ja kytkimellä ja kun käytät "Ralli"kytkintä ni pääsylinteriks joku Ylikokosella porauksella oleva aftermarket versio ni ei tarvii niin paljoo tapella sen kytkimen irrottamisen kanssa. poljin asetelmaan lisä poljin tai asetelman vaihto, kartaanitunneliin reikä kepille kardaanin mahdollinen pituuden muutos ja laatikon kannatuspalkin joudut varmaan työstämään. laatikolle sähköä pakkilukon solenoidin käyttämiseen tai pakki puuttuu ja nopeustiedot ja peruutusvalot antureita niitä tarvitessa. tossa noin pääpiirteissään mitä se oli uudemman kanssa ni aika samat tulee vanhemmassakin kopassa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now