pile Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 Sille henkilölle tuo kilpi on ollut ehkä sen tonnin arvoinen joka sen siihen on hankkinut, ei muille. En mäkää kuvittele että jos myyn firehawkin joskus että saisin siitä tonnin enemmän ku aikoinani siihen hankin erikoiskilven. Jos tuon hinnan saiski purotettua jonnekin 7 tontun pintaan puhelimes niin silloin oltaisiin sillä alueella että vois harkita lähtiä käymään tuolla.
sachary Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 Parivuotta sitten kyselin tuota autoa niin loppu kiinnostus siihen kun on vähäpäästöinen ja muistaakseni kaikki saastelaitteet otteessa.
pile Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 Parivuotta sitten kyselin tuota autoa niin loppu kiinnostus siihen kun on vähäpäästöinen ja muistaakseni kaikki saastelaitteet otteessa. ei sillä ole nykyään mitään merkitystä
GTATL Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 Kirjoitettu 20. Joulukuuta, 2015 ei sillä ole nykyään mitään merkitystä No ei todellakaan, jos oikeesti haluaa menna kovaan pitaa siirtya kahden tekniikan taktiikkaan
Feukka Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Moro! GTA-57 (siis se musta) on nyt mun.
F350 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Moro! GTA-57 (siis se musta) on nyt mun. No niin Mihin päin Suomea tuli?
avogta-89 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Moro! GTA-57 (siis se musta) on nyt mun.
ponuman Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Moro! GTA-57 (siis se musta) on nyt mun.
Feukka Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2016 Lahti olis uusi kotikaupunki. Hinnan sai tingattua alkamaan seiskalla, luulisin et ihan ok kaupat tuli tehtyä... Sit ootellaan kesää
Feukka Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Nyt se on kotona, hinausauton mittariin tuli +1400km @ 18h. Aika äijää urheilua, mut hyvän asian puolesta tekee mitä vaan.
pile Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2016 Moro! GTA-57 (siis se musta) on nyt mun. Onnittelut hankinnasta. Viime vuoden lopulla ku me siitä hierottiin kauppoja niin kaupat oli jo kohtuu lähelläkin ennen kuon sitten kariutuivat lopullisesti.
markoyt Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2016 Tämä pyöri Oulussa jo vuonna 1997.Itellä oli eka Trans Am vm -85.Asuin Tuirassa silloin ... Joskus tuo GTA-57 oli "sinisen talon" vieressä parkissa,oli jo silloin nuo kilvet.Myöhemmin Iin Kuivaniemessä parillakin omistajalla ehkä vuosina 2007-2014... Toinen oli tutun tuttu...Hieno peli aikoinaankin ja toivottavasti vieläkin B-)
Feukka Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2016 Kirjoitettu 30. Tammikuuta, 2016 Jeps, trafi kertoo että toi on ollu pohjosessa leijonanosan ajastaan... Se autoliike ei oikeen osannu kertoa tosta mitään niin tarvi alkaa ite selvittää, onneks toi on nykysin helppoa Ja toi rekkari on myönnetty 23.01.1989 On toi aika pidetyn olonen auto, näkyvin homma lienee nahkapenkkien 'kemiallinen elvytys' mut muuten meinasin pärjätä paksulla vahakerroksella, uusilla öljyillä, suodattimilla ja hihnalla. Edellämainittu perustuu mittavaan 5m koeajoon lämpimän myyntihallin lattialta hinausauton lavalle joten ei tässä hätää
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään