spede Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Pitäiskö ennakon muuttua kun kierrokset muuttuu? Mulla ainakin pysyy samana tyhjäkäynniltä pariin-kolmeen tonniin..
pekkaz Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 joo http://i3.photobucket.com/albums/y68/pekka_lsx/efi_sytka.jpg ... mulla on siis uusi lelu
68corvette Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 No jo on lelut.. mekaanisen ennakon olis ihan hyvä tulla täysin mukaan ~3000 mennessä niinkuin pekan taulukossakin. oliskohan sulla limput jumissa jakajassa? ..hieman crctä peliin.
Senior Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 joo ... mulla on siis uusi lelu Olen kade.... :'(
spede Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 No sitähän minäki . Hienot on lelut Ei sitä jakajaa varmaan irti sieltä tarvi ottaa, kun voitelee? Ei nimittäin mahdu tulemaan..
68corvette Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 en tiedä mikä jakaja sulla on, mutta kansi pois, pyöriä pois ja sitten ehkä jo limput näkyvätkin. Ensin voit tietysti kokeilla pyöritellä pyörijää edes takaisin ja katsoa että palauttaako.. sitten vaan rasvaa hieman limppujen liukupintoihin ja tappeihin ja käsin vatkuttamaan pyörijän kanssa.
spede Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 29. Joulukuuta, 2005 Eipä taida mahtua, kun on melk. tulipellissä kiinni. kun kannen ottaa veke ni näkyvissä on sytkämoduli ja joku härpäke siinä akselin ympärillä. Limput löytyy vissiin sitten sen alta.
68corvette Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 jos se härpäke on kiinni parilla ruuvvilla se on pyöriä.. ja sen alla on sitten vastapainot. Ilmeisesti sulla on HEI jakaja.
spede Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 onneks sentään pyörijän tunnistan Kattelin tosta kirjasta, ni se on pick-up coil, niinku hämärästi muistelinki. Juu HEI-jakaja on, erillisellä puolalla. Kuvista oli aika vaikee saada selvää, mutta pic-up coilin alla ei vissiin oo enää muuta kun jakajan pohja. Mikään ei kertonu, että onko se toi härpäke, mikä muuttaa sitä ennakkoa kierrosten mukaan, vai vaikuttaako siihen joku muukin. Oon nimittäin ton joskus kesällä mittaillu. Voihan tietysti liittimessä olla vikaa, oli nimittäin vähän heikossa hapessa. Ton systeemin irrottaminen vaan vaatii jakajan irrottamisen ja siihen en haluis ruveta
Guest pile Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 minkäs ikänen auto sulla on .onko ruisku vai kaasutin ruiskus on (tpi) kiinteä jakaja.
spede Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Nii auto on tosiaan -89 s10 ja tbi.
68corvette Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 eli ei muuta kuin tietokoneesta vikaa etsimään.
spede Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 ei auttanu senkään vaihto
Guest pile Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 ja sulla on piuhat kiinni niin että ei ole perusennakko koko ajan päällä
spede Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Juu on .. Mihinköhän se piuha muuten menee ECM:ltä, mikä otetaan irti, ku ennakko säädetään? En oo sen piuhan ehjyyttä tarkistanu..
GTATL Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 jos mä oikein ymmärrän kuvaa niin d liitin ja 5 pinni http://chevythunder.com/1228746_ecm_198992_tbi.htm
spede Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Kirjoittaja Kirjoitettu 30. Joulukuuta, 2005 Sieltä näköjään HEI-modulin b-pinniin. Pitääpä tarkistella toi.
TransNAM Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2006 Sieltä näköjään HEI-modulin b-pinniin. Pitääpä tarkistella toi. Jos se piuha on kiinni ja ehjä niin sitten: http://www.f-bodyfinland.com/yabbse/index.php?board=1;action=display;threadid=6712 En nyt mitenkään yritä jankata mutta tuolla omat ja muitten kokemukset...
spede Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2006 asentelin just uuden, mut ei auttanu :'(
spede Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2006 No nyt hyyty kokonaan! eilen menin tarkistelemaan sitä ennakkoa. Hienosti louskutti viis minuuttia ja ennakko pyöri about 14:sta asteessa, sit bensanpaine laski kymppiin hetkeks ja sitten katos paine kokonaan. Aattelin, että nyt löyty vika ja se on sittenkin bensapumppu Laitoin akun lataukseen, kun se oli melkein tyhjä. mutta nyt rupesin vähän epäileen, että oisko käyny vanhanaikaset ja bensa olis loppunu Pitänee vielä tarkistaa, ennenkuin revin pumpun irti.. kyllähän sen bensapumpun pitäis pitää ääntä, vaikka bensa loppuiskin?
Senior Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2006 Hmmm... taitaapi olla niin, että jos öljynpaine ei ole riittävän korkealla, ei myöskään bensansyöttö toimi... startissa tilanne toinen. Korjatkaa, jos olen väärässä....
spede Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Tammikuuta, 2006 nii.. nyt meni kyllä toi öljynpainejuttu vähän ohi.. Joo, vanhanaikaset meinas käydä Bensa loppu onneks en innoissani ruvennu vaihtaa pumppua. Kyllä se ennakkokin on ihan norm. pätkii vaan välillä. Pakko viiä vissiin pajalle, kun ideat on nyt ihan loppu
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään