Jump to content

sytkäennakosta


Recommended Posts

Kirjoitettu

Pitäiskö ennakon muuttua kun kierrokset muuttuu? Mulla ainakin pysyy samana tyhjäkäynniltä pariin-kolmeen tonniin..

Kirjoitettu

joo

 

http://i3.photobucket.com/albums/y68/pekka_lsx/efi_sytka.jpg

 

 

 

... mulla on siis uusi lelu :)

Kirjoitettu

No jo on lelut..

 

mekaanisen ennakon olis ihan hyvä tulla täysin mukaan ~3000 mennessä niinkuin pekan taulukossakin.

 

oliskohan sulla limput jumissa jakajassa?

..hieman crctä peliin.

Kirjoitettu

No sitähän minäki :-[ . Hienot on lelut ::)

Ei sitä jakajaa varmaan irti sieltä tarvi ottaa, kun voitelee?

Ei nimittäin mahdu tulemaan..

Kirjoitettu

en tiedä mikä jakaja sulla on, mutta kansi pois, pyöriä pois ja sitten ehkä jo limput näkyvätkin.

 

Ensin voit tietysti kokeilla pyöritellä pyörijää edes takaisin ja katsoa että palauttaako..

 

sitten vaan rasvaa hieman limppujen liukupintoihin ja tappeihin ja käsin vatkuttamaan pyörijän kanssa.

Kirjoitettu

Eipä taida mahtua, kun on melk. tulipellissä kiinni. kun kannen ottaa veke ni näkyvissä on sytkämoduli ja joku härpäke :-[ siinä akselin ympärillä. Limput löytyy vissiin sitten sen alta.

Kirjoitettu

jos se härpäke on kiinni parilla ruuvvilla se on pyöriä.. ja sen alla on sitten vastapainot.

Ilmeisesti sulla on HEI jakaja.

Kirjoitettu

onneks sentään pyörijän tunnistan :)

Kattelin tosta kirjasta, ni se on pick-up coil, niinku hämärästi muistelinki. Juu HEI-jakaja on, erillisellä puolalla. Kuvista oli aika vaikee saada selvää, mutta pic-up coilin alla ei vissiin oo enää muuta kun jakajan pohja.

Mikään ei kertonu, että onko se toi härpäke, mikä muuttaa sitä ennakkoa kierrosten mukaan, vai vaikuttaako siihen joku muukin.

Oon nimittäin ton joskus kesällä mittaillu. Voihan tietysti liittimessä olla vikaa, oli nimittäin vähän heikossa hapessa.

Ton systeemin irrottaminen vaan vaatii jakajan irrottamisen ja siihen en haluis ruveta :(

Kirjoitettu

minkäs ikänen auto sulla on .onko ruisku vai kaasutin ruiskus on (tpi) kiinteä jakaja.

Kirjoitettu

ja sulla on piuhat kiinni niin että ei ole perusennakko koko ajan päällä

Kirjoitettu

Juu on :).. Mihinköhän se piuha muuten menee ECM:ltä, mikä otetaan irti, ku ennakko säädetään?

En oo sen piuhan ehjyyttä tarkistanu..

Kirjoitettu

Sieltä näköjään HEI-modulin b-pinniin.

Pitääpä tarkistella toi.

Kirjoitettu

No nyt hyyty kokonaan! eilen menin tarkistelemaan sitä ennakkoa.

Hienosti louskutti viis minuuttia ja ennakko pyöri about 14:sta asteessa, sit bensanpaine laski kymppiin hetkeks ja sitten katos paine kokonaan.

Aattelin, että nyt löyty vika ja se on sittenkin bensapumppu :)

Laitoin akun lataukseen, kun se oli melkein tyhjä.

mutta nyt rupesin vähän epäileen, että oisko käyny vanhanaikaset ja bensa olis loppunu :-[

Pitänee vielä tarkistaa, ennenkuin revin pumpun irti..

kyllähän sen bensapumpun pitäis pitää ääntä, vaikka bensa loppuiskin?

Kirjoitettu

Hmmm... taitaapi olla niin, että jos öljynpaine ei ole riittävän korkealla, ei myöskään bensansyöttö toimi... startissa tilanne toinen. Korjatkaa, jos olen väärässä.... :-[

Kirjoitettu

nii.. nyt meni kyllä toi öljynpainejuttu vähän ohi..

Joo, vanhanaikaset meinas käydä :)

Bensa loppu :D

onneks en innoissani ruvennu vaihtaa pumppua.

Kyllä se ennakkokin on ihan norm. pätkii vaan välillä.

Pakko viiä vissiin pajalle, kun ideat on nyt ihan loppu :(

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...