Jump to content

Flektin anturi

Tzei

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kellään tiedossa osanumeroa tms. anturille 1989 350 TPI koneeseen, jolla flektin saisi ensi kesänä pyörimään vähän fiksummissa lämpötiloissa kuin vakiolla, joka käynnistää flektin jossain pitkälle päälle sadan asteen. Se  yksinapainen anturi, joka on vänkärin puolella lohkossa.

Kirjoitettu

http://www.karhi.fi/tuotteet.html?id=64/1947 taitaa olla toi,mulla on jossain ylimääräinen mutta on paikassa nimeltä kadoksissa :D

Onkos tuosta mitään tietoja millaisissa lämmöissä tuo laittaa flektin humisemaan ja pois päältä? Tuossa en nähny mainintaa, vai olinko puusilmä?

Kirjoitettu

ohjaako sitä flektiä pelkästään toi anturi vai ECM anturin antaman lämpötilatiedon pohjalta? jos ecm ohjaa ei anturin vaihto hyödytä mitään vaan pitää muuttaa lastulta tietoja

Kirjoitettu

ohjaako sitä flektiä pelkästään toi anturi vai ECM anturin antaman lämpötilatiedon pohjalta? jos ecm ohjaa ei anturin vaihto hyödytä mitään vaan pitää muuttaa lastulta tietoja

Kyllä se on ihan on/off anturi suoraan toiselle flektille, mulla on siinä katkaisija rinnalla jolla saa flektin päälle tarvittaessa jos joutuu ruuhkassa seisomaan ja lämmöt alkaa nousta liikaa.

Kirjoitettu

Ainakin joskus oon tilannu muistaakseni Uspartsilta anturin ja sai eri lämpötiloille.

Toinen vaihtoehto sitten tarvikeanturi joko lämppärin- tai ylävesiltekuun tai jos löytyis tarvikkeena sopivilla kierteillä kanteen.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Uudelleen poltettava lastu ja polttovälineet löytyy. Voitaisiin lukea sinun nykyinen ohjelma, laskea flektin käynnistyslämpötila ja polttaa uusi lastu. F-bodyn orkkislastua ei taida saada kammettua memcalista irti, joten voi joutua ostamaan adapterin että saa uuden lastun käyttöön. En tiedä onnistuisiko juottamalla...

Kirjoitettu

...orkkislastua ei taida saada kammettua memcalista irti, joten voi joutua ostamaan adapterin että saa uuden lastun käyttöön. En tiedä onnistuisiko juottamalla...

Yhen epromin oon ehjänä irti tinaillu mutta en suosittele jos ei oo pakko... Ainakaan millään marketinkolvilla...

Adapteri on kätevä ja säilyy vanha piiri paikoillaan eli voi aina palauttaa vakioks.

• 2 weeks later...
Kirjoitettu

Tutkitaan kaverin 3gen transua jossa hantin puolen flekti pyörii heti kun virrat päällä kylmällä koneella.

Lämppärin ja ilmastoinnin asennoilla ei merkitystä.

Anturin kun nappaa irti kannesta niin pysähtyy.

Johdot näyttää hyvältä.

Onko vuoden vanha anturi risa?

Kirjoitettu

Jep anturi oli viallinen.

Flekti ei lähtenyt enää uudella anturilla pyörimään heti  kuin virrat laittoi päälle.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...