Jump to content

Mitä pakkasnestettä käytätte? V6 3.8 Camaro

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olen joutunut avaamaan koneen yläosan täysin kansia myöten, kun alkoi sylinteriin mennä vettä ja valoista savua putkesta. Tämä projekti on nyt saatu päätökseen.

Ongelma ilmeisesti oli imusarjan tiivisteen vuoto, joka liittyy todennäköisesti dex-cool nesteisiin. Tuon linkin takana juttua tästä ongelmasta. http://www.zillamotorsports.com/DEX/ Tiivisteet oli juurikin samanlain hajonnut, kun jutussa ja nesteinä punaista ilmeisesti dex-cool nestettä.

Nyt on asennettuna fel-pro tiivistesarja ja uskoisin tämän olevan parempi, kun GM alkuperäinen, joka ilmeisesti ei kestä dex-cool nestettä.

Kysymys kuuluukin että mitä nesteitä tuohon nyt sitten pitäisi laittaa? Dex-coolia GM suosittelee...

Tuossa koneessahan ei ole alumiinia koneessa kun imusarja ja ilmeisesti kennot? (korjatkaa jos olen väärässä)

Onko riskiä laittaa perus vihreetä nestettä eli monoetyleeniglykoli pohjaista, jos vaihtaa kahden vuoden välein? Huuhtelu tietysti pitää suorittaa huolella ennen toisten nesteiden laittamista.

Kirjoitettu

Amerikan pojat on ainakin vaihtanut vihreisiin ja myös monet suomessa.

Itellä oli 3.3V6 transsport samalla konemallilla ja siihen vaihdoin kanssa vihreät kansiremontin yhteydessä.

Mitä olen juttuja lukenut niin ei pitäisi olla mitään vaikutusta mihinkään paitsi imusarjan tiivisteiden kestämiseen.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...