Tiki Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2006 Mistähän johtuu palaneen kumin käry, joka tulee moottorin alta. Joku viisas sanoi, että pitäis vaihtaa jotkut suuttimet. Mistähän suuttimista oli kyse?
CAM-88 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Tammikuuta, 2006 mulla vuoti venakopantiiviste pakosarjoille ja hais palaneelle..
Guest Juniori Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Kannattaa myös kattoa ettei esim. hihnan kiristin tai joku apulaite jumita ja hihna käryä. Itellä oli kiristimestä laakeri ihan paskana ja hihna haisi palaneelle kumille,sitten se laakeri leikkas kiinni ja koko roska lähti vauhdissa irti.
T0ni Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Mulla kans oli toi venakopan tiiviste.. ei paljoo tarvi meinaan tippua että alkaa haista.
Mopo305 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Haiseeks silloin kumilta ku tiivari vuotaa???
forssi83 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Haiseeks silloin kumilta ku tiivari vuotaa??? tarkottaisivatko että kun tiiviste vuotaa niin öljyy tippuu pakosarjojen päälle...
Tiki Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Silloin kun palaneen kuminkäry haisi, tuli myös savua moottorin alta, niin kun joku palaisi ihan liekillä. en löytänyt vikaa mistään siis konepellin alta enkä auton alta. Auton alle en ole kunnolla päässyt edes katsomaan. ei ole paikkaa ei aikaakaan. Eräs erikoisrenkaiden myyjä Helsingistä sanoi, että jotkut suuttimet pitäis vaihtaa ennen kun tulee isopia moottorivaurioita, niin oli tehty hänen trans amille. näytti jopa suuttimet mitkä oli vaihdettu. Se oli metallinen noin 6cm pitkä halkaisija noin 1,5 - 2cm. mikähän suutin se oli.
K.I.T.T.2000 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Haiseeks silloin kumilta ku tiivari vuotaa??? Meillä haisee palaneelle kumille öisin makuuhuonees ;D
z-man Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 16. Tammikuuta, 2006 onkos senoritalla paikat kuivuneet?
Tiki Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Arvasinhan mä et v.ttuilux tää menee. Tuskin siel nyt spärdärit kuitenkaan savuaa konepellin alla. joojoo poijjaat.että se siitä sit vai?
Jake Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 näytti jopa suuttimet mitkä oli vaihdettu. Se oli metallinen noin 6cm pitkä halkaisija noin 1,5 - 2cm. mikähän suutin se oli. montako tommosta se oli vaihtanu? kuvauksen perusteella jos niitä on ollu 8 kpl ne on ruiskun bensasuuttimia. En vaan keksi miten ne vaikuttas kumin käryämiseen tai käryämättömyyteen. ennemmin tulis mieleen että siellä käryää joku tulpanjohto tai muovinen kiinniket tms. joka on liian kuumassa paikassa. ks kollektorin seutu.
Tiki Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 ruiskun bensasuutin se varmaan oli ja väitti että palaneen käry johtui niistä. Vai olisiko korjaaja kusettanut gringoa ja väittänyt syyksi suuttimet ja haalinut hyvät fyrkat?
Jake Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 17. Tammikuuta, 2006 Asiasta sen kummemmin tietämättä sanoisin että 'korjaaja' yritti kusettaa sua täysillä. Eihän se vaan ollut eräs espoolainen ns. korjaamo?
Tiki Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2006 Se "korjaaja" oli vaihtanut rengasliikkeen trans amiin ne suuttimet ei onnex ole jujuttanut ainakaan vielä mua.
Tiki Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2006 kokeileppa semmoistakin että kun käryäminen ilmenee niin tunnustele etuvanteet ovatko kuumat. voipi laahata etujarrukin. silloin se haisee palaneelle kumille ja savuaa. jos ei siellä koneen alla näy öljyvuotoja niin kyllä siellä voipi joku kumiosa vastata pakosarjoihinkin. Joo täytyy tarkastaa paikat konepellin alta, jarrut ei mielestäni laahaa. Alkaa olla ulkonakin just sopivat korjausilmat n.-17astetta. Pitää etsiä vaan vaatekomerosta lämpimät uikkarit
Tiki Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 18. Tammikuuta, 2006 Joku muuten kirjoitti bensan hajusta. Munkin pontiakki haisee bensalle ihan jatkuvasti. bensakorkin seudulta varsinkin. Tää ei ollut vitsi. Onko kyseessä trans amin ominaisuus vai jokin vialla?
BB Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 19. Tammikuuta, 2006 kantsii tarkistaa ettei bensan täyttöputki ole murtunut tankin juuresta,mulla oli ja aina haisi bensa. huolellisesti puhdistettuun pintaan laitoin jotain tankin korjaus ainetta ja on kestäny ainaki kaks vuotta jo ilman hajuja.
Tiki Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 kantsii tarkistaa ettei bensan täyttöputki ole murtunut tankin juuresta,mulla oli ja aina haisi bensa. huolellisesti puhdistettuun pintaan laitoin jotain tankin korjaus ainetta ja on kestäny ainaki kaks vuotta jo ilman hajuja. Kiitos vinkistä täytyy ens kesänä tarkistaa.
automaatti Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Selvisikö mistä syystä se haisi bensalle? Mulla on GTA ja ongelma tulee esille kun lämpötila on yli 20 astetta. Mitään vuotoa ei ole, tuntuu kuin olisi hengitysongelma?
gmc63 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2006 Mullaki tulee joskus palaneen kumin käryä konehuoneen puolelta ja mitään ei näy
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään