HaroldHirmuinen Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 4. Huhtikuuta, 2016 Tässä tuskaillut tuon auton kanssa, miten siitä voisi yrittää saada omiansa edes vähän takaisin. Koittanut sitä myydä mielestäni ihan kilpailukykyiseen hintaan, se homma meni ihan pelleilyksi satasen autoja ja muutama tonni rahaa vaihdossa tarjouksiin. Autossa ei mitään ylitse pääsemätöntä vikaa ole mutta kesä lähestyy, mä en tänä vuonna vietä kesälomaa autoa rassaten. Joten olen ajatellut jopa auton osina myyntiä, jos saataisiin sitovia kauppoja enemmän kuin muutamalle pienelle osalle, siinä vaiheessa ruvettaisiin purkamaan. Heittäkää nyt jotain ajatuksia, väitän etten ihan väärässä asian suhteen ole?
CamKin Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Tässä tuskaillut tuon auton kanssa, miten siitä voisi yrittää saada omiansa edes vähän takaisin. Koittanut sitä myydä mielestäni ihan kilpailukykyiseen hintaan, se homma meni ihan pelleilyksi satasen autoja ja muutama tonni rahaa vaihdossa tarjouksiin. Autossa ei mitään ylitse pääsemätöntä vikaa ole mutta kesä lähestyy, mä en tänä vuonna vietä kesälomaa autoa rassaten. Joten olen ajatellut jopa auton osina myyntiä, jos saataisiin sitovia kauppoja enemmän kuin muutamalle pienelle osalle, siinä vaiheessa ruvettaisiin purkamaan. Heittäkää nyt jotain ajatuksia, väitän etten ihan väärässä asian suhteen ole? Minkälaisia hintoja autosta on tarjottu parhaimmillaan? Jotenkin minusta tuntuu, että ei ole helppoa osinakaan saada myytyä taitaa olla tarjontaa paljon ja lisää tulee meren takaa. Minä olisin sitä mieltä, että laitat moottoripuolen kuntoon ja sitten myyntiin ehjänä pakettina.
pantera Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Mä oon purkanu 3kpl 4 gen f bodyä. Purkubisnesjuna meni jo. Isoista komponenteista, kone-laatikko-perä , ei saa enää sellaisia summia että homma kannattisi. Noilla em. se auton arvo täytyy kuoleentua ja loppuosien myynti on hidasta, vaivaloista ja sattumankauppaa .
sirkus Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Joo mäkin mietin et jos ois hommannu kokonaisen auton ls tekniikan luovuttajaksi mut siitä ei jää kyllä paljoo rahan arvosta myytävää kun koneen ja lootan nostaa pois.
vwg4 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Missäs hinnoissa pyörii LS-moottoriset autot? Ja missä hinnoissa pyörii tekniikkapaketti? toisaalta äkkiseltään, näin sohvaharrastajana , vois olettaa että tekniikkapaketin lisäksi tarvii erinäisiä pisteosia joiden hommaamisessa on hommansa ja hintansa.
sirkus Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Toki jos haluu nimen omaan ls1.sen niin vois kannattaa. Mut jos vertaa lm7 pakettiin niin ei. Rahti ja jenkkilänpään kulut on autolle kans selkeesti isommat. Siitä autosa saa sit myytyä perän, kardaanin ja etujarrut. Muu on tuurissaan ja nappula kauppaa.
RaiRai Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Huhtikuuta, 2016 Kyllähän tällasen koko autonkin myyntiin saa varata aikaa. Ei ole massiiviset markkinat. "Laittoa" taitaa nykyään porukka vierastavan vielä enemmän kuin ennen. Myyntikuvat pitää olla tip top, muuten luultavasti tod. hiljaista. Ostelijan pitää saada lupa muijalta niiden kuvien perusteella (jos on heteromies). Kaikki positiivinen pitää kertoa. Hinta ei saa olla liian halpa sillä silloinhan auto on paska. Ei saa olla liian kalliskaan mutta tinkivara pitää jättää. Suomiköyhä on mielissään kun saa ylikalliista hinnasta vähemmän kalliin Tosimyyntimies tietäis vielä enemmän...
Mika Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2016 Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2016 Kyllähän tällasen koko autonkin myyntiin saa varata aikaa. Ei ole massiiviset markkinat. "Laittoa" taitaa nykyään porukka vierastavan vielä enemmän kuin ennen. Myyntikuvat pitää olla tip top, muuten luultavasti tod. hiljaista. Ostelijan pitää saada lupa muijalta niiden kuvien perusteella (jos on heteromies). Kaikki positiivinen pitää kertoa. Hinta ei saa olla liian halpa sillä silloinhan auto on paska. Ei saa olla liian kalliskaan mutta tinkivara pitää jättää. Suomiköyhä on mielissään kun saa ylikalliista hinnasta vähemmän kalliin Tosimyyntimies tietäis vielä enemmän... Itse myin entistä -95 Trans Amia ~ 12 kk. Lopussa kuitenkin tuli asiallinen ostaja ja löi rahat pöytään. Ilmoituksessa oli sitten kaikki asiat rehellisesti mainittuna.
HaroldHirmuinen Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2016 Yksi suurin ongelma olikin kai että yritin tehdä liian rehellisen ilmoituksen, silloinhan auto muuttui täysin p*skaksi Hinnasta voitiin suoraan heittää 50% pois kättelyssä ja mainituista vioista voivoteltiin s.postilla, puhelimessa vaikka tilanne ei sillä mihinkään muuttuisi.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään