Jump to content

Standard sytkäosat

Recommended Posts

Kirjoitettu

Tarina...

Kaveri vaihtoi 3gen Ponuunsa (tpi-megasquirt) viikko sitten jakajan kannen ja pyörijän. Seuraavasta päivästä lähtien on sitten haettu vikaa kun ei enää toiminut kunnolla. Megasta sekoili ohjelmat, sammuili, pätki jne.

Kokeilin toista boxia, useita prossuja, toista puolaa, tutkin johtosarjat, vaihdoin virtalukon "pohjan". Oireet vaikutti pahasti kosketushäiriöltä.

Vaihdoin vanhan pyörijän lopulta takas ja ongelmat hävis!!! Eli selityksenä pickup-coiliin ja sitäkautta sytkämoduuliin ja boxiin kipinän läpi lyönyt pyörijä.

Saldona 2 palanutta sytkämoduulia.

Eli jos on vapaa-ajanongelmia niin kannattaa käyttää Standard sytkäosia ;D ;) :o

Kirjoitettu

Mulla löi MSD:n pyörijä läpi, samoin MSD:n virranjakajan kansi.

Kirjoitettu

Tämä teetti vaan erityisen paljon töitä. Yleensä sytkäviat vaan kuuluu käynnissä eikä sekoita koko ruiskua ja polta sytkämoduuleja...

Silloin kun sattui käymään niin kävi ihan ok. Paheni vaan pikkuhiljaa koko ajan sama mitä teki. Kunnes vaihdoin vanhan pyörijän takas...

Kirjoitettu

Hyvä tietää.

Mulla on ollut aikaisemmin ongelmana sytytysmoduluen hajoaminen, mutta nyt menty jo vuoi samalla standardilla.

Aikusemmin hajosi niin mallory kuin standard.

Mutta puolia on myös kärventynyt 1 per vuosi.

Alku johtopäätelmä oli että "alkuperäinen" kestää mutta msd blasterit hajoaa ehkä latausajan yms. Takia... kunnes syksyllä alkuperäinenkin hajosi.

Kaikki sytkä osat on vaihdettu jakajasta ja johdoista lähtien muista syistä ja varmaksi en osaa sanoa alkoiko ongelmat msd jakan jälkeen, mutta nyt luulen keksineeni että olisikohan acdelcon tulpissa hämminkiä.

Ainoa osa joka ei ole muuttunut 2-3v. aikana.

Msd jakajan kannet on tai oli ihan kuraa ja keskinatsa sisältä hajosi heti.

Pyörijää en ole osannut edes epäillä.

Halpa kokeilla toista.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...