Jump to content

lt1 -93 ja -94-> kaasuläpän erot?

Recommended Posts

Kirjoitettu

Osaisko joku viisaampi kertoa eroaako 93vm kaasuläppä, 94->? Mulle kun on laitettu tuohon 93:een bbk:n 58mm läppärunko. Bbk 1542 numerolla löytyy omansa 92,93vm taas bbk 1544 on 94-97. Saisin tarkistettua tämänkin asian.

Kirjoitettu

Mielestäni erona on TV kaapelin vaijerin kiinnityspaikka, 93:ssa on kun on th700 perässä ja 94:ssa ei ole kun on 4L60E laatikko

Kirjoitettu

Kyllä ovat erilaisia kuten tuossa aijemmin kerrottu on kokemusta. Bbk:n vm.93 läppärunko ei käy esim. vm. 94 lt1:lle.

Kirjoitettu

Onko tuo vaijerin paikka ainut eroavaisuus? Mulla on manuaali joten sillä ei ole merkitystä. Muutaman sarjan hakenut imusarjantiivisteitä kaasuläpän tiiviste ei ole lähellekkään sopiva, ei kyllä istu edes imusarjaan. Ajattelin lähinnä jos tps tai vastaava ero olisi se selittäisi paljon auton toimintaa.

Kirjoitettu

Onko tuo vaijerin paikka ainut eroavaisuus? Mulla on manuaali joten sillä ei ole merkitystä. Muutaman sarjan hakenut imusarjantiivisteitä kaasuläpän tiiviste ei ole lähellekkään sopiva, ei kyllä istu edes imusarjaan. Ajattelin lähinnä jos tps tai vastaava ero olisi se selittäisi paljon auton toimintaa.

Tuossa kuva (vas. vm. 94-97 ja oik. vm. 93)

http://www.uppaa.fi/images/2015/04/25/WP_20150425_005bab77.jpg

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...