Jump to content

LT1 Camaron moottorin vaihdon sähköt


Recommended Posts

Kirjoitettu

Moi, uuden harrastajan on nyt pakko kysyä vinkkiä kokeneemmilta.

 

Auto tosiaan LT1 -94 Camaro. Moottori vaihtuu -94 > 97 ja molempiin löytyy täydet sähköt ja tietokoneet konehuoneeseen. Eroa on ainakin lambdojen määrän osalta ja pakosarja / pakoputkien osalta. Tarkoitus olisi laittaa -94 pakosarjat ja putkisto yhdella katilla.

 

-kumpi noista sähköistä kannattaa asentaa, mitä pitää huomioida?

 

Kaikki tieto, vinkit ja linkit otetaan kiitollisuudella vastaan, joko tänne, YV tai sähköpostiin

 

Veli-Matti

 

 

Kirjoitettu

Mä laittasin 94 sähköt ecm säätö ohjelma on helpompi löytää. takempia lamdoja et sillon tarvii ihmetellä ja sopii sähköt suoraan autoon. kammen asennostunnistin ny on ainoo mikä olis hyvä 97 sähköissä

Kirjoitettu

Jos pelkkä kone vaihtuu niin lienee järkevin jättää alkuperäiset sähköt. Varsinkin jos on oikeasti 94 eikä ylivuotinen 93. Konehan on sinänsä sama.

97 boxin myötä saa rahareiän jos haluaa säätöjä muutella. Kalliit ohjelmat/lisenssit...

Lisäks alkuperäistä boxia puoltaa mm. ajonesto ja bodykompuutteri.

 

Laatikoissa (automaatti) taitaa olla eroja 94-97 sähköjen osalta. Ehkä...

 

 

http://shbox.com/1/4th_gen_tech1.html

 

 

PS. Jos vanha kone on ehjä ja tulossa myyntiin niin http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=67014.0

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...