Weba63 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 Moi, uuden harrastajan on nyt pakko kysyä vinkkiä kokeneemmilta. Auto tosiaan LT1 -94 Camaro. Moottori vaihtuu -94 > 97 ja molempiin löytyy täydet sähköt ja tietokoneet konehuoneeseen. Eroa on ainakin lambdojen määrän osalta ja pakosarja / pakoputkien osalta. Tarkoitus olisi laittaa -94 pakosarjat ja putkisto yhdella katilla. -kumpi noista sähköistä kannattaa asentaa, mitä pitää huomioida? Kaikki tieto, vinkit ja linkit otetaan kiitollisuudella vastaan, joko tänne, YV tai sähköpostiin Veli-Matti
mikke Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 Mä laittasin 94 sähköt ecm säätö ohjelma on helpompi löytää. takempia lamdoja et sillon tarvii ihmetellä ja sopii sähköt suoraan autoon. kammen asennostunnistin ny on ainoo mikä olis hyvä 97 sähköissä
TransNAM Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2016 Jos pelkkä kone vaihtuu niin lienee järkevin jättää alkuperäiset sähköt. Varsinkin jos on oikeasti 94 eikä ylivuotinen 93. Konehan on sinänsä sama. 97 boxin myötä saa rahareiän jos haluaa säätöjä muutella. Kalliit ohjelmat/lisenssit... Lisäks alkuperäistä boxia puoltaa mm. ajonesto ja bodykompuutteri. Laatikoissa (automaatti) taitaa olla eroja 94-97 sähköjen osalta. Ehkä... http://shbox.com/1/4th_gen_tech1.html PS. Jos vanha kone on ehjä ja tulossa myyntiin niin http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=67014.0
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään