peltzi80 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 12. Tammikuuta, 2006 Ostin viimekesänä -84 Camaro 5.0 HO:n. Ongelmana on että välillä se heittä yht´äkkiä lämmöt tappiin ja paisuntasäiliössä alkaa porisemaan jonka seurauksena auto päästää kaikki vedet pihalle. Normaaliajossa lämmöt pysyvät kunnossa mutta porina alkaa yleensä kun sammutan auton. Mikä mahtaa autoani vaivata? Jotkut pelottelevat että kansi sökönä. Itse toivon vian johtuvan termostaatista...
camaro82 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Mä veikkaisin tukkoista syyläriä. Itellä oli joskus sama homma Plymarissa
gmc63 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Ostin viimekesänä -84 Camaro 5.0 HO:n. Ongelmana on että välillä se heittä yht´äkkiä lämmöt tappiin ja paisuntasäiliössä alkaa porisemaan jonka seurauksena auto päästää kaikki vedet pihalle. Normaaliajossa lämmöt pysyvät kunnossa mutta porina alkaa yleensä kun sammutan auton. Mikä mahtaa autoani vaivata? Jotkut pelottelevat että kansi sökönä. Itse toivon vian johtuvan termostaatista... mulla oli 89 camarossa sama juttu sit jonku ajan kuluttua syyläri repes reunasta :'(vaihdoin uuden syylärin niin jo loppui ongelmat
peltzi80 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kiitos vastauksista. Koitan eka syylärinpuhdistusaineella ja jollei auta niin vaihtoon koko syyläri. Missä hintaluokissa muuten mahtaa pyöriä?
BB Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 ite n.vuosi sitte south west tradelta otin ni muistelen et reilu 200€.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään