Jump to content

S/R 305 kannet


KKOSKINEN

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko nää vaan korvauskannet, vai jotain parempaa? Kokemuksia kellään.

Kirjoitettu

rassailin parin sellaisia s/r kansia joissa oli 1.94/1.5 venttiilit.. eli eivät olleet Torquerit.

 

vakiona virtasivat paremmin kuin vakiot mikkikannet (405hp) ja reiluhkolla porttauksella sekä 2.02" venttiileillä 501hp.

 

runneri oli muistaakseni vakiona 170cc ja kannet hemmetin paksulla valulla sekä aika hyvän malliset palotilat.

Kirjoitettu

Kiitos uskonvahvistuksesta. Kyseeseen tule just nuo s/r:t, koska kone on 305.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...