KKOSKINEN Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Onko nää vaan korvauskannet, vai jotain parempaa? Kokemuksia kellään.
68corvette Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 rassailin parin sellaisia s/r kansia joissa oli 1.94/1.5 venttiilit.. eli eivät olleet Torquerit. vakiona virtasivat paremmin kuin vakiot mikkikannet (405hp) ja reiluhkolla porttauksella sekä 2.02" venttiileillä 501hp. runneri oli muistaakseni vakiona 170cc ja kannet hemmetin paksulla valulla sekä aika hyvän malliset palotilat.
KKOSKINEN Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kiitos uskonvahvistuksesta. Kyseeseen tule just nuo s/r:t, koska kone on 305.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään