pate Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 mitäs ootte tehneet kun nuo kumit melkeen pohjaa jo kun vaihto jouset. alustan_osat_003.jpg_thumb
Jake Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 ei mulla ainakaa oo koskaa lyöny pohjaan. sulla tais olla toi sarja vaan enempi madaltava. sipase kumista pala pois..
pate Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 joo vähän enempihän se pudottaa mutta ei kait siinä niin paljo oo eroo. olisko nuo kumit tuossa mun autossa korkiammat sitte vai onko sulla menny linttaan. nuo kuitenki jo lähes vastaa pohjaan. eli nuo saa poistaa melkeenpä kokonaan.
BB Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 en suosittele kumin poistoa kokonaan,tulee aika pauketta jos sattuu pohjaamaan,mutta lyhennys OK.
pate Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 täytyy lyhentää kuitenki aika paljon, eihän tuossa oo jousto varaa muuten minkään vertaa
z 28 jari Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 13. Tammikuuta, 2006 Kannattaa sitten huomioida missäkohtaa iskari pohjaa.Onhan toi pohjaanlyöntikumi jonkinsortin henkivakuutus iskarille.
Samppa Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Yhtä ahtaan näkönen rako oli omassakin autossa. Siinä myös nuo samat jouset. Täytyy kans lyhentää kumeja niin pääsee jousi toimimaan oikein.
cmro85z Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 jouduin katkaisemaan edestä tuosta tasaisesta kohti poikki. samoten kallistuksenvakaajan välitankoja pitää lyhentää saman verran kun laskee alustaa. takaa pitää lyhentää myös. onhan se jäykkä alusta kun vastaa noihin muttei häävi ajella...
cmro85z Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 niin ja tosiaan vakio iskarit ei kestä tuolla madalluksella vaan pitää käydä ottamassa sorvilla iskarin varresta pois. kuitenkaan ei pysty kun 30mm lyhentään mutta parantaa alustan toimivuutta ja kestoa. mulla lyhennetty edestä 30mm ja takaa 50mm vaimentimia.
pate Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 jouduin katkaisemaan edestä tuosta tasaisesta kohti poikki. samoten kallistuksenvakaajan välitankoja pitää lyhentää saman verran kun laskee alustaa. takaa pitää lyhentää myös. minkä takia noita pitää lyhentää
pate Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 niin ja tosiaan vakio iskarit ei kestä tuolla madalluksella vaan pitää käydä ottamassa sorvilla iskarin varresta pois. kuitenkaan ei pysty kun 30mm lyhentään mutta parantaa alustan toimivuutta ja kestoa. mulla lyhennetty edestä 30mm ja takaa 50mm vaimentimia. lyhensit edestä vähemmän kun takaa, mulla edestä putos keula puoli tuumaa enempi kun takaa.mikä sarja sulla on?
cmro85z Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 alustaa laskettu yli 2". edestä ei pysty enempää lyhentämään koska iskaria ei voi "ilmata" se jälkeen jos enempi ottaa. menee varsi iskarin sisään. takaa otin sen verran mitä madallettu. etuiskunvaimentimen liikerata on aika lyhyt ja jos niitä ei lyhennä ne makaa lähes pohjassa noilla madalluksilla. tämä lyhentää iskunvaimentimen ikää aika radikaalisti. ne kallistuksenvakaajatangot jää lyhentämättä aika kuolleeseen asentoon. niissä on pinnapultit jonka päällä holkit. helppo katkaista holkista pätkä pois. silloin vakaaja on samassa asennossa kun vakioalustalla ja toimii niinkuin on tarkoitettu.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään