Guest Jooce Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 onko kukaan nähnyt vastaavaa? kolmesta nokasta on irronnut pinta kuvasta näkyvällä tavalla... nostajat on virheettömät eli rullat pyörii eikä kulumaa näy. koneella ajettu n. 50000miles. mystistä! olisko meksikaaneilla tullu joku pintakäsittelyvirhe nokkaa sorvattaessa?? miettikääs mitä siellä oman koneen sisällä onkaan kun alatte sitä avaamaan ;Dnokkakuluma.jpg_thumb
GTATL Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 luulis että nostajassa olis jotain jälkiä äkkiä tulin mieleen että rulla on ollut jumissa ja höylännyt nokan. rullahan tietysti voi pyöriä ilman painetta hyvin , mutta paine päällä ei sitten enään pyörikkään.
rokzetä Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 ei kyllä näytä nostajan tekemältä.mehikaanien piikkiin taitaa mennä.
Guest pile Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 od:n sivullahan oli vähän vastaavaa juttua,mutta nokka oli ollut konessa vain muutamia tuhansia kilometrejä tudennäköisesti tuo on valuvirhe ja on saattanut olla siellä tosi kauvankin jopa uudesta asti rullanostinhan ei ole niin herkkä tuollaiselle kuin perinteinen laahuri. nostoahan tuosta on kumminkin aika reilusti pois joten tehoihinkin on jo jonkinmoista merkitystä tuolla
pantera Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 toihaan on selvasti eroosio, ja johtuu kasvihuone ilmiosta Taitaa olla nostajan pintapaine ylittanyt nokan pintakovuuden, onko lampokasittely ollu puutteellinen vai jouset / keinut pohjannu? Kayppa kovuusmittarilla koittaan pinnan kovuudet jossain amiksella tms metalliverstaassa
Nova Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 od:n sivullahan oli vähän vastaavaa juttua,mutta nokka oli ollut konessa vain muutamia tuhansia kilometrejä tudennäköisesti tuo on valuvirhe ja on saattanut olla siellä tosi kauvankin jopa uudesta asti rullanostinhan ei ole niin herkkä tuollaiselle kuin perinteinen laahuri. nostoahan tuosta on kumminkin aika reilusti pois joten tehoihinkin on jo jonkinmoista merkitystä tuolla Näissähän pitäisi olla teräsnokka eikä mikään valettu kötöstys, joten valuvirhe se ei ainakaan ole. Onko tuo jälki nosto vai laskurampissa? Vaikuttais että pintapaineen kesto ei ole ollut riittävä, jonka takia pintaan on tullut pittingiä. GM orkkis rullakepit tehdään induktiokarkaistusta korkea hiilisestä teräksestä ja ilmeisesti tässä tapauksessa karkaisuprosessi on ollut viallinen. Mites noi vaurioituneet nokat sijaitsevat kepissä? Pantera kerkisikin jo samaa kommentoimaan...
Guest pile Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 14. Tammikuuta, 2006 gm tilas 90 luvulla keppinsä(ainakin osan v8 koneisiin) cranelta ei tehnyt niitä itse
Markus Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 15. Tammikuuta, 2006 Siel on joku turajoonas käyny fiilailees ....
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään