Jump to content

4gen haltech

Recommended Posts

Kirjoitettu

onko kellään 4 genissä haltec tai vastaava boksi kiinni? ei taida toi e6gm enää sopia vai tä??

Kirjoitettu

juu ei käy ja en ainakaan itse ole löytänyt mitään korvauspoksia joka menis omaan johtosarjaan.

Kirjoitettu

nou hätä tuo oma tiekone on ohjelmoitavis aika pitkälle niin olen ymmärtänyt pitäis vaan hommata siihen kaapeli ja softa ja tutustua koko hommaaan.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Rinnalle jotkut on kuulema kytkeneet.

Itse laittaisin uudet boxit koneelle ja lootalle niin toimis varmiten ja sais säädettyä laatikonkin helpommin.

Noi kaikki on kuitenkin tehtävissä vakioboxilla!Tosin monimutkainen härveli,paljon säätökohtia.Vakiosta ei puutu mitään mikä on viriboxeissa.Ellei sit luistonestoa oteta mukaan eräältä ECM:n valmistajalta.

Opetellaan vaan säätää vakio niin päästään halvemmalla.

Kun jokainen osaa jotain niin eiköhän noi saada säätöön ja vaihtamaan halutulla tavalla.

Annan omat tietoni mielelläni jos joku niitä tarvitsee.

Kirjoitettu

kuuluin että yhdellä kaverilla on suomessa erillinen boksi jolla säätää laatikkoa ja toinen moottorille. voi kysellä laatikkoa säätävän boksin mallin ja mistä niitä saa.

Kirjoitettu

manuaalia säätää vain kuski :D

ei pidä paikkaansa täysin 4gen autossa (t56).

laatikko vaihtaa rauhallisella ajolla (lämpöisenä)ykköseltä suoraan neloselle.

Kirjoitettu

eihän se sitte ole manuaali jos laatikko vaihtaa ite ;)

Kirjoitettu

joo, surullisen kuuluisa CAGS tms. GM:n ratkaisu sen ajan päästövaatimuksiin.

Kirjoitettu

joo, surullisen kuuluisa CAGS tms. GM:n ratkaisu sen ajan päästövaatimuksiin.

eihän tuolla ooo mitään tekemistä päästöjen kans vaan ns. taloudellisuutta haettu.

itse en osaa tuota moittia jos kerran ajelen rauhassa niin miksi pitäis sekoittaa kaikkia pykäliä ja kerran konekin jaksaa vääntää niin kaikkihan on ookk.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Auton tietsikalta on mahdollisuus kytkeä ko toiminto pois toiminnasta jos tahtoo.

Kirjoitettu

Tilasin ton racers placen kautta hypertec:in ja sillä saa laitettua koneen ja laatikon jne huomattavasti parempaan kuosiin :D,voin suositella lämpimästi

Kirjoitettu

Sillä ehkä pärjää jos aikoo tehdä minimaalisia muutoksia. Hypertechin ns. teho-ohjelman ainoa käyttötapa on vakioon autoon ja..... 'results may vary' ;)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...