89RS Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2016 Terve vaan Minkälaisia ratkaisuja on foorumilaiset tehneet koskien sivuvilkkuja? Periaatteessa äärivalot voisi kytkeä vilkuiksi, mutta käytännössä voi olla ongelmia katsastuksessa äärivalojen paikan takia. Itse mietin jos vaan löytäisi jostain perusautosta järkevän näköiset sivuvilkut ja laittaisi semmoset, löytyisi ainakin varaosia helposti. Mietteitä ja ideoita otetaan vastaan
Juza89 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2016 Omassa laitettu sivupeilin alapintaan ja kelvannut katsureille.
TransNAM Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 2. Elokuuta, 2016 Helpoin laittaa jotku 2-puoliteipillä liimattavat ledi tarvikevilkut. Helppo vaihtaa tarvittaessa eikä tarvi reikiä ja valinnanvaraa löytyy. Johto hankalampi piilottaa ellei liimaa aivan lokasuojan reunaan tai peiliin. Transamissa saa helpoiten lokasuojan ritilästä. Ne etu-äärivalot toimii alunperinkin myös vilkkuina mutta näkyvyys takaviistoon ei riitä. Yhessä välissä niihin liimailtiin ylimääräinen e-merkitty kupu päälle jolloin riittää.
gmc63 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2016 Helpoin laittaa jotku 2-puoliteipillä liimattavat ledi tarvikevilkut. Helppo vaihtaa tarvittaessa eikä tarvi reikiä ja valinnanvaraa löytyy. Johto hankalampi piilottaa ellei liimaa aivan lokasuojan reunaan tai peiliin. Transamissa saa helpoiten lokasuojan ritilästä. Ne etu-äärivalot toimii alunperinkin myös vilkkuina mutta näkyvyys takaviistoon ei riitä. Yhessä välissä niihin liimailtiin ylimääräinen e-merkitty kupu päälle jolloin riittää. Se oli aikanaan kiinni konttorista itsellä 89 camarossa kelpas se orkkis sivu/vilkkuvalo ilman kupuja
F-Jape Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 3. Elokuuta, 2016 Ite käytän ihan alkuperäisiä kytkentöjä. Etu parkkeihin oon vaa laittanu liittimet väliin, että leimalla saa ne pois palamasta sitte.
F350 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2016 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2016 Terve vaan Minkälaisia ratkaisuja on foorumilaiset tehneet koskien sivuvilkkuja? Periaatteessa äärivalot voisi kytkeä vilkuiksi, mutta käytännössä voi olla ongelmia katsastuksessa äärivalojen paikan takia. Itse mietin jos vaan löytäisi jostain perusautosta järkevän näköiset sivuvilkut ja laittaisi semmoset, löytyisi ainakin varaosia helposti. Mietteitä ja ideoita otetaan vastaan Mulla on Formulassa Volvon sivuvulkut lokasuojassa. Muutaman euron maksaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään