Jump to content

Vanhan mallin kannet ja ruiskun imusarja

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kukaan sovitellut tpi:n imusarjaa noihin vanhemman mallin kansiin kun ei kuulemma suoraan käy.?

Mitä eroa niissä kansissa on ja käykö kannet tuohon rullalohkon päälle ollenkaan?

Kirjoitettu

imukannen neljä keskimmäistä pulttia on eri kulmassa. ei muuta kuin vähän jyrsit niin sopii sitten.

Kirjoitettu

No ei kyllä paha homma ollenkaan jos on vaan tuosta kiinni.

Jossain oli joskus juttua että vanhoissa kansissa ei olis niitä pultinreikiä kansien etupäässä mihin tulee laturi ym.härpäkkeet kiinni tpi koneessa.

Onkohan mitään perää jutulla?

Kirjoitettu

No ei kyllä paha homma ollenkaan jos on vaan tuosta kiinni.

Jossain oli joskus juttua että vanhoissa kansissa ei olis niitä pultinreikiä kansien etupäässä mihin tulee laturi ym.härpäkkeet kiinni tpi koneessa.

Onkohan mitään perää jutulla?

pitää katella tuo kansien reikähomma kun pääsee tallille viikonloppuna.

toisinpäin ei ollut muuta onglmaa kuin tuo reikäjuttu imukannes .mulla on sielä yks kune jossa vanha lohko tpi kannet vanha imukansi kaasarilla.

Kirjoitettu

Ne kannet joista päätyreiät puuttuu on jo vintage-kamaa eli tosi vanhoja. Kelpaa varmaan entisöijille.

Kirjoitettu

Mulla on jotkut vanhemmat 305:n kannet -89 tbi 350:ssä.

Keskireijät joutu kairaamaan ja kansien päissä on vaan kaksi reikää, eikä kolme.

Hyvin on kuitenki kamat pysyny kiinni(vielä) :)

Kirjoitettu

noita 305 H.O kansia käytetään monesti puristusten nostoon 350 moottorissa koska H.O 305 kansissa on pienet palotilat.

Kirjoitettu

Osaatko BB sanoa, kuinka paljon mulla olis ruttua tossa mun koneessa? Kansista on otettu 0,3mm pois ja tasapäämännät. Nii ja porattu .030 ylikokoon.

Kyllähän noita laskureita löytyy, mutta kun en tiiä noista iskun pituuksista ja porauksista, mitä niissä muistaakseni kysytään..

Kirjoitettu

eipä ole ihan yksinkertanen laskenta,pitäis tietää aika paljon tilavuuksia ja mittoja mm.paljo männän päälle jää tilavuutta ylä kuolossa dekkiin nähden,kannen tiivisteen paksuus,luultavasti kansissa on 58cc.n palotilat koska muuta syytä en noihin 305 kansien käyttöön näe.

Kirjoitettu

Niin, noista just mulla ei oo hajuakaan. Vaikkakin ihan vakiopalikkaa on toi alakerta ja kannentiiviste tuli ihan normi satsin mukana..

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...