Jump to content

1 gen alustan päivitys

markkuj
 Share

Recommended Posts

Onko kenelläkään kokemusta 1 genin alustan jäykistämisestä? Kyllähän tuon vakiokin toimii, mutta on se armottoman löysä. Takana nyt monoleaf ja edessä vakio jouset, joista yksi kierros poistettu. Korkeus on tällä hetkellä ok. Jousipajalla tekisivät takajouset vähän alle 500€:lla, etujouset pitää varmaan tilata jostain. Mites kallistuksenvakaimet? Käytetytkin kelpaa, jos jollain on jäänyt ylimääräisiksi.

• 2 weeks later...

Itellä on tämä operaatio myös edessä. Mulla on isolohkon etujouset josta melki kaks kierrosta pois ja ihan jokapaikassa kolisee maahan. Varsinkin jos on töyssy tai monttu niin jouset vaan on niin pirun löysät. Iskarit on uudet. Vakaajia mulla ei nyt ole ollenkaan mutta takuulla laitan. Vaikken muuten virittäisi laitosta niin kyllä sen pitää olla mukava ajaa.

Vanhassa 2genissä mulla oli kaikki Hotskissin osia ja tykkäsin pirusti. Joillekkin kovahko mutta omaan ahteriin just jees. Etupään jouset esim on monella merkillä tuolla 200-300lbs jäykkyydellä. Hotsit on 600lbs ja takana 150-180lbs. 

• 4 years later...

Tässä puuhannu nyt tommoista 1 gen firebirdiä.

Reseptinä.

600lb jouset

Bilstein iskarit

Global west alatukivarret

Qa1 1.25 ontto vakaaja

Levyjarrut 11 tuumaiset koska tahdon käyttää 15 vanteita.

2.2 kierroksen ohjaus.

Takapää vielä suunnittelu asteella.

Toivotaan että muuttuu entistä jämäkämmäksi.