Nupa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Elikkäs kun LT1 vakiokansissa palotilat on abouttiarallaa 54cc... nyt putsailtuna ne on 57cc. Ja pitäs tonne 50cc nurkille saada. Mahdollisimman lähelle. Kyssäri kuuluu, kuinka paljon tuosta kannesta tarviis sitten plaanata? Ja kuinka paljon voi plaanata ilman, ettei tarvi imusarjaan koskea?
Senior Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Hmmm... lieneekö helpompi laittaa kupupäiset männät.... tuon höyläysmäärän ynnäily ei ole helppoa, kun kyseessä ei ole likimainkaan puolipallon muotoinen palotila... 'Hemi'... Mutta äkkiä laskettuna 1 mm vaikuttanee n. 7 ccm ; ja - jos en ole paljon väärässä, imusarjasta pitäisi höylätä 1,4 mm jotta osuisi taasen kannen aukkoihin. Nämä laskelmat sitten päissään...
Nupa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kiitos Senior, mutta mielellään ei päissäänlaskua Ihan oikeesti, jottai pitäs tehä asialle... -e- Alakertaan ei kosketa, sitä ei siirrellä. Kaikki tehtävät toimenpiteet siitä ylöspäin.
tepa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 http://chevyhiperformance.com/techarticles/46778/ Tuolta löytyy joitain kaavoja.
Nupa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Pitää lukea tuo artikkeli, mutta just ilman sen suurempia murheita olis tarkotus
tepa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Jos pystyt käyttämään Fel Pron tiivistettä 1094, niin saat -5-6cc Vakipahviin verratuna.Ton artikkelin mukaan.
Guest DARK FIREBIRD Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Elikkäs kun LT1 vakiokansissa palotilat on abouttiarallaa 54cc... nyt putsailtuna ne on 57cc. Ja pitäs tonne 50cc nurkille saada. Mahdollisimman lähelle. Kyssäri kuuluu, kuinka paljon tuosta kannesta tarviis sitten plaanata? Ja kuinka paljon voi plaanata ilman, ettei tarvi imusarjaan koskea? Mittaisin esim nesteellä(ei se huoltsikka) paljonko pitää plaanata. Saitteko kaikista palotiloista samankokoiset?
Nupa Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 20. Tammikuuta, 2006 Jep, nyt ne kaikki on samankokoiset, eli 57cc.
pantera Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Otathan sitten huomioon etta kun plaanaat kannet reilusti alas, tyontotangoista tulee ylimittaset ja geometria virheellistyy, tarttet customi mittaset tonarit, big bux Se on stroukkiaxilan paikka, niin saat sen cr'n ylos
Guest pile Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Otathan sitten huomioon etta kun plaanaat kannet reilusti alas, tyontotangoista tulee ylimittaset ja geometria virheellistyy, tarttet customi mittaset tonarit, big bux milli ei tunnu kuin lompakossa jos sielläkään
pekkaz Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 .025 lyhyemmät tönärit maksaa vähän yli satasen. Virinokan 'base circle' on ja pienempi, helposti luokkaa .020, kannattaa mitata... .020+.025...
Nupa Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Tönärit pitää mittailla juu. Mutta kiitokset kaikille vastauksista, tarvitut kaavat on nyt tiedossa.
68corvette Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 21. Tammikuuta, 2006 tuol on jotain: http://www.thirdgen.org/techbb2/showthread.php?s=c5bab03d481e820154821e9057d97ab0&threadid=208051
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään