Jump to content

Palotilamuutokset/kansien plaanaus


Recommended Posts

Kirjoitettu

Elikkäs kun LT1 vakiokansissa palotilat on abouttiarallaa 54cc... nyt putsailtuna ne on 57cc.

Ja pitäs tonne 50cc nurkille saada. Mahdollisimman lähelle.

 

Kyssäri kuuluu, kuinka paljon tuosta kannesta tarviis sitten plaanata?

Ja kuinka paljon voi plaanata ilman, ettei tarvi imusarjaan koskea?

Kirjoitettu

Hmmm... lieneekö helpompi laittaa kupupäiset männät.... tuon höyläysmäärän ynnäily ei ole helppoa, kun kyseessä ei ole likimainkaan puolipallon muotoinen palotila... 'Hemi'... Mutta äkkiä laskettuna 1 mm vaikuttanee n. 7 ccm ; ja - jos en ole paljon väärässä, imusarjasta pitäisi höylätä 1,4 mm jotta osuisi taasen kannen aukkoihin. Nämä laskelmat sitten päissään... :-[

Kirjoitettu

Kiitos Senior, mutta mielellään ei päissäänlaskua ;D

 

Ihan oikeesti, jottai pitäs tehä asialle...

 

-e- Alakertaan ei kosketa, sitä ei siirrellä. Kaikki tehtävät toimenpiteet siitä ylöspäin.

Kirjoitettu

Pitää lukea tuo artikkeli, mutta just ilman sen suurempia murheita olis tarkotus :-\

Kirjoitettu

Jos pystyt käyttämään Fel Pron tiivistettä 1094, niin saat -5-6cc

Vakipahviin verratuna.Ton artikkelin mukaan.

Guest DARK FIREBIRD
Kirjoitettu

Elikkäs kun LT1 vakiokansissa palotilat on abouttiarallaa 54cc... nyt putsailtuna ne on 57cc.

Ja pitäs tonne 50cc nurkille saada. Mahdollisimman lähelle.

 

Kyssäri kuuluu, kuinka paljon tuosta kannesta tarviis sitten plaanata?

Ja kuinka paljon voi plaanata ilman, ettei tarvi imusarjaan koskea?

 

Mittaisin esim nesteellä(ei se huoltsikka) paljonko pitää plaanata.

Saitteko kaikista palotiloista samankokoiset?

Kirjoitettu

Otathan sitten huomioon etta kun plaanaat kannet reilusti alas, tyontotangoista tulee ylimittaset ja geometria virheellistyy, tarttet customi mittaset tonarit, big bux ;)

 

Se on stroukkiaxilan paikka, niin saat sen cr'n ylos ;D

 

 

Kirjoitettu

Otathan sitten huomioon etta kun plaanaat kannet reilusti alas, tyontotangoista tulee ylimittaset ja geometria virheellistyy, tarttet customi mittaset tonarit, big bux ;)

 

 

 

milli ei tunnu kuin lompakossa jos sielläkään :D ;D

Kirjoitettu

.025 lyhyemmät tönärit maksaa vähän yli satasen.

 

Virinokan 'base circle' on ja pienempi, helposti luokkaa .020, kannattaa mitata...

 

.020+.025...

Kirjoitettu

Tönärit pitää mittailla juu.

Mutta kiitokset kaikille vastauksista, tarvitut kaavat on nyt tiedossa.

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...