Furface Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2004 Sama mies, sama -89 305 TBI + automaatti Tyhjäkäynti vaeltaa vapaalla ~500-1000rpm. Pykälä pykälässä vakaa ~700rpm. Kylmänä vapaalla ~1400rpm, pykälä päällä se 700. Onko kylmänä tyhjäkäynti liian korkea? Onko ideoita mitä pitäis tutkia/vaihtaa suoraan? Tony
Crisis Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 22. Maaliskuuta, 2004 Tyhjäkäynti vaeltaa jos on alipaine vuotoja. Sinuna tarkistaisin kaikki alipaineletkut, siis että ne on kireesti kiinni, kumit halkee niin helposti ajan myötä Sit ku sen oot tarkistanu niin läppäri auttaisi tarkistamaan onko iac kunnossa.
Senior Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2004 Kylmänä kierrosten pitäisikin olla korkealla ( open loop ) ; kun lämmöt riittävän ylhäällä, siirtyy järjestelmä closed loop'piin eli lambda yms. vermeet ryhtyy säätelemään konetta. Tippuvatko kierrokset, kun kone on rahtusen lämmenny ? Jos ei, alkaa alipainevuotojen haeskelu. Ja vanha kunnon IAC : voipi olla eläkeiässä.
Guest Jannu8 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2004 Tarkista imusarjan tiiviste ja TBI:n tiiviste alkuunsa.(TBI vakiovika)Ruiskuta crctä imusarjan tiivisteisiin ja TBI tötterön tiivisteeseen ja jos kuplii tai tyhjäkäynti nousee, on tiivisteet palaneet melko varmasti. ;)Sitten vaan uutta tilalle.Tosin kaikki alipaineletkut kantsii käydä läpi.veikkaisin kumminkin TBI tiivistettä.
Crisis Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 23. Maaliskuuta, 2004 Mä vedin omasta tbi:n kiinni locktite:n moottoritiivistemassalla (vai mikä se virallinen nimi nyt sit onkaan). Hyvin pysy kiinni eikä vuotanu. Pihi ku olin. Mun ensimmäinen veikkaus olis alipaineletkuissa. Ne on niin hauraat ettei tarvi ku vähä tökkästä niin naps.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään