-vellu Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 23. Tammikuuta, 2006 Tarttis ahtopainemittarin ja bensanpainemittarin. (fuel pressure and boost gauges) Bensanpainemittari sitten sisälle, eli taitaa sähköinen olla ainut vaihtoehto. Ehdotuksia?
-vellu Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2006 Tällaiset olisi ehdolla esim. Summitilla: Cyberdyne Digital Gauges CYB-A213E061Y Gauge, Digital, Boost/Vacuum, 0-23 in. Hg/0-23 psi, 2 1/16 in. Diameter, Electrical, $126.95 http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=CYB%2DA212E061Y CYB-A212E061Y Gauge, Digital, Fuel Pressure, 0-16 psi, 2 1/16 in. Diameter, Electrical, $99.95 http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=CYB%2DA213E061Y
Guest pile Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 tuo pensapaine (paine alue liian pieni 0-16 psi )mittari on tarkoitettu kaasari /ykspiste ruiskuihin ei piisaa alue.ruisku vaatii tuonne70- 90psi:n niin piisaa ei lopu asteikko heti kesken
Ilku Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Lisäksi ostaisin itse mekaaniset (viisarinäyttöiset) mittarit, koska ovat paljon havainnollisemmat. Tässä mun ahtopainemittari: http://www.nic.fi/~ilku/pics/gta025.jpg ja vielä pellissä oleva bensanpainemittari (hyvää kuvaa ei löytynyt tähän hätään): http://www.nic.fi/~ilku/pics/55.jpg
pantera Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Mekaaniset fullsweep mittarit on kylla helppo lukea ja tarkemmat kuin sahkoset, mutta on kaytettava isolaattoria ohjaamoasennuksessa jotta polttoaine ei paase sisaa. Jos olet tekemassa pillarpod asennusta ei tollanen braided punosletku taivu sinne mitenkaan. stewart warner 114220 mittarin laittaisin itse (Autometer on out)
Ilku Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Mekaaniset fullsweep mittarit on kylla helppo lukea ja tarkemmat kuin sahkoset, mutta on kaytettava isolaattoria ohjaamoasennuksessa jotta polttoaine ei paase sisaa. Jos olet tekemassa pillarpod asennusta ei tollanen braided punosletku taivu sinne mitenkaan. stewart warner 114220 mittarin laittaisin itse (Autometer on out) Näytti ihan "thuuning" -mittarilta, mutta ymmärrän...
T0ni Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Itse hommaan tuon sähköisen vaihtoehdon.. Saapi kivasti laitettua pilariin kii vaikka olisikin sitten kuinka thyyning!
pantera Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Stewart Warner ei todellakaan ole thyyning merkki vaan perinteikas ameriikkalainen merkki joka on ollut olemassa paljon ennen autometeria Eika autometerissa mitn vikaa ole, olen vaan kyllastynyt kun niita on jokapaikka taynna, vellu jos haluut digi kukon niin dakota digital, niilla on
68corvette Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 pneumatiikka kaupoista saa muutamalla kympillä kalibroituja ahtopaine mitskuja, kannattaa kysellä jos olis isolaattorilla varustettuja mittareitakin.. itse ostin käyttikseen autocagen mittarin moposportista.. nyt hieman harmittaa, kun näyttää ~0.1 baaria väärin 1.5 baarissa ja muutenkin loppuu skaala kesken (2bar). eli kannattaa suosiolla hieman ylimitoittaa.
Arska Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Stewart warnerin ahtomittaria kans oon kattellu, selvälukuinen ja asteikko sopiva kun ottaa 30/15psi:n siinä toi 9psi:kin näkyy selvänä liikkeenä.
Jake Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Entäs kun tarttis kaasunpainemittarin ( -kaasulle). NX:n sähköinen maksaa noin 250€ liikaa.. Oliskohan mitään halpaa vaihtoehtoa tähän? Mekaaninen mulla jo on, mutta ei siitä oo paljon apua siellä konepellin alla.
pantera Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 siina punasessa ta'ssa joka mulla oli víimekesana oli atm nitrous painemittari pillarpodissa
-vellu Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 tuo pensapaine (paine alue liian pieni 0-16 psi )mittari on tarkoitettu kaasari /ykspiste ruiskuihin ei piisaa alue.ruisku vaatii tuonne70- 90psi:n niin piisaa ei lopu asteikko heti kesken Hyvä huomio tuo alue!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään