letkume Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Eli tuli käytettynä tuommoiset 1.6 keinut, joissa tuo "rulla" tuossa pyörii osassa aika "karheasti". Onko tuo laakeroitu tms., vai pitäsikö yleensäkään pyöriä kovin vapaasti?
Rale Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 pitäisi pyöriä hyvin kevyesti. ainakin mitä tähän mennessä olen käsissä rullavippoja pyöritellyt.
JohnnyMichael Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Tuollaiset Comp Camsit oli mulla muutama vuosi sitten paikoillaan, ja kevyesti pitäisi rullan pyöriä. Jos ei vapaana pyöri hyvin, niin mahtaa kyllä olla aivan jumissa kun painetta tulee.
letkume Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Lokakuuta, 2016 Tuollaiset Comp Camsit oli mulla muutama vuosi sitten paikoillaan, ja kevyesti pitäisi rullan pyöriä. Jos ei vapaana pyöri hyvin, niin mahtaa kyllä olla aivan jumissa kun painetta tulee. Eivät ole compit, vaan jotku randomit. Ja kyllä ne nyt "pyörii", mutta jotenkin tuntuu oudolle.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään