JUX Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2006 Vaikka meissä jokaisessa asuukin pieni sähkömies, niin -83 pyyhkijänmoottori toimii...niinkuin se suurinpiirtein itse haluaa (varmaan tuttu vika muillekkin tai tulee tutuksi). No nyt matkahuolto toi minulle uudemman moottorin, jossa kytkennät ovat yllättäen erilaiset. Onkos kellään havaintoa kytkennöistä/ kytkentäkaavioista. Ei viittis ottaa heti savuja tuosta uudesta ulos kun ne kuulemma toimii sillä savulla ja sitä on aika mahdotonta laittaa takaisin sisään:o
GTATL Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2006 mulla on toi uudempi moottori ja tarkemmin kun katsoo siitä löytyy vanhemman mallin liitin. liittimen paikkaa vaan ei ole avattu valusta, kaikki liitinnastatkin näytti olevan valmiiksi paikoillaan.
GTATL Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2006 mulla onkin tosta alemmasta vielä uudempi versio . mulla lähtee vasemmalta puolelta leveä liitin ja siinä on toi pienempi liitin valurungon takana. sori
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään