Chevy Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 kun oli tossa viime viikol noi kovat pakkaset,-26c,hrrr.niin mikähän siel konehuonees pitää starttauksen jälkeen outoa kovaa sirinää. kestää 1-2 min.lohkolämppäris ollu kii ja startates ei mitään ongelmia
forssi83 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 laturi?? lataa vähän liikaa?
Joppe Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 25. Tammikuuta, 2006 Sähkökäyttöinen ilmapumppu. Käy aina käynnistyksen jälkeen jonkun aikaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään