Jump to content

flektistä


Recommended Posts

Kirjoitettu

oon käsittäny että apparinpuolen flekti lähtee käymään

kun laittaa ilmastoinnin päälle .pitäslö lähteä pyörimään

myös vaikka kone on kylmä?anturin liittimen jos iskee

maihin niin pitäs pyörii kans.oliko näin?

syylärissä korkin alapuolella on lattaliittimen paikka.

mut siihen ei tuu mithn piuhaa.liittyyköhän se jotenki

tohon flektin toimintaan.

Kirjoitettu

Kyllä pitäisi lähteä ja sama juttu jos moottori lämpee tosi kuumaksi. Toi syylärin liitin on outo en ole ikinä tutkinut niin tarkasti. Se relehän kyllä on niillä tienoilla...

Kirjoitettu

joo pyörii se kun antaa anturin liittimelle maata,mutta

ilmastoinista ei kyllä pyöri.ilmeisesti kuuluisi saada

maata kun ilmastoinnin kytkee päälle,mutta sen lienee

joku eliminoinut joskus ehkä talvikäyttöä varten.

siinä syylärin vieressä on iso 6 nap.liitin.mihin tulee

4johtoa molemmin puolin+1pätkäisty molemmin puolin.

toisia päitä ei tosin näy missään.

eiks ton apparin flektin tarvis reagoida syyläriin tulleeseen kuumaan veteen eikä koneeseen menneeseen viileempään joka sit sammuttaa ton flektin.

Kirjoitettu

Toi ilmastoinnin heräte (releen maadoitus) tulee boxilta ja on kytkennällisesti ton anturin rinnalla. Liitin on ilmeisesti valoille ja suomi-katsastusessa on ne piuhat pitänyt pätkäistä :-[

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...