rokzetä Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 oon käsittäny että apparinpuolen flekti lähtee käymään kun laittaa ilmastoinnin päälle .pitäslö lähteä pyörimään myös vaikka kone on kylmä?anturin liittimen jos iskee maihin niin pitäs pyörii kans.oliko näin? syylärissä korkin alapuolella on lattaliittimen paikka. mut siihen ei tuu mithn piuhaa.liittyyköhän se jotenki tohon flektin toimintaan.
88IROC Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 27. Tammikuuta, 2006 Kyllä pitäisi lähteä ja sama juttu jos moottori lämpee tosi kuumaksi. Toi syylärin liitin on outo en ole ikinä tutkinut niin tarkasti. Se relehän kyllä on niillä tienoilla...
rokzetä Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 28. Tammikuuta, 2006 joo pyörii se kun antaa anturin liittimelle maata,mutta ilmastoinista ei kyllä pyöri.ilmeisesti kuuluisi saada maata kun ilmastoinnin kytkee päälle,mutta sen lienee joku eliminoinut joskus ehkä talvikäyttöä varten. siinä syylärin vieressä on iso 6 nap.liitin.mihin tulee 4johtoa molemmin puolin+1pätkäisty molemmin puolin. toisia päitä ei tosin näy missään. eiks ton apparin flektin tarvis reagoida syyläriin tulleeseen kuumaan veteen eikä koneeseen menneeseen viileempään joka sit sammuttaa ton flektin.
88IROC Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2006 Kirjoitettu 31. Tammikuuta, 2006 Toi ilmastoinnin heräte (releen maadoitus) tulee boxilta ja on kytkennällisesti ton anturin rinnalla. Liitin on ilmeisesti valoille ja suomi-katsastusessa on ne piuhat pitänyt pätkäistä
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään