Jump to content

Kutvosen kannet


kutvonen

Recommended Posts

Nyt ku tota on ruvennu tekeen, niin tuli mieleen, että miten paljon "uskaltaa" laskea kantta, niin että tönärit pysyis vakioina..? Vai mistä saisi lyhyempiä, jos on tarvista... Vielä en ole kerennyt laskemaan palotilan kokoa, joten en tiedä miten paljon pitäisi plaanata, mutta kun puristussuhde on vakiona 8,3:1 ja ajattelin nostaa tuonne 9,5:1. Kärsishän se nyt jotain 10:1 mutta jättää nyt pikkasen pelivaraa. Muita muutoksia tulee ainakin nokka, pellisarjat ja muuta pientä.

 

-Ai niin, ei enää tuu saastelaitteita sotkemaan paikkoja :)

Link to comment
Share on other sites

sun exäähän mää ruuvaan... :D en oo muistanu vaa ilimoottaa tätä nimimerkkiä...Projektit osiossa on tosta juttua...ny on kannetkin purettu ja nokka+pellisatsit+säädettävä bensanpaineensäädin+tuplaputket+puristusuhde nostetaan+saastelaitteet vex+vapaampaa suodatusta ja ilimaa otetaan puskurin alta.

 

ajattelin vain, että ei kai vipukulumat taikka muut mee...niin, päin sinne...ja viel ku nokkaki vaihtuu, niin nostojaki on enemmän...Ku jokku on meinannu että jos pariki milliä ottaa pois, niin pitääs jo vaihtaa

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

nokka ja tiivisteet tuli racers placesta (HYVÄÄ PALAVELUA,SUOSITTELEN!!) ja loput tehään itte, paitti säädin, se ostetaan, ku sopiva löytyy. :D

 

Mitä maksoi nokka ?

 

Mitä pyytäisit jos tekisit mun kansille saman operaation ?

Link to comment
Share on other sites

Een vielä tohori ruveta muille tekeen mitään, pitää ensin saada tuntumaa, mihin päin ollaan menty, muuten kyllä ilomielin! "Corvette68" ainakin on ainakin kansia viilaillut, kysäse siltä, jos se viilaalis muillekki.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...