nivala Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2017 Joko siellä Etelä-Suomessa kaivetaan autoja talleista tielle . Kajaanin korkeudella vitostie alkaa olla sula ,sivuun ei vielä mitään asiaa. Vielä menee ainakin kuukausi ,ennekuin kannattaa edes ajatella asiaa.
_j00na_ Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2017 Ei Seinäjoella ainakaan vielä, tiet suht sulia mutta tuota ravan määrää teillä eli ei tässä kuussa ehkä ensikuun loppupuolella voi harkita
Anders Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2017 Sama meillä täällä eteläkärjessä- suola ja rapa roiskuu... Toisaalta nyt on luvattu kuivempaa ja lämpimämpää keliä elikkäs toivoa on...
Yorcci Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Eiks f-bodyilla voi ajaa talvella? Peltikö ruostuu vai mikä on ongelma? http://kuvapilvi.fi/finnshark/B4A.jpg
jpe Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Eiks f-bodyilla voi ajaa talvella? Peltikö ruostuu vai mikä on ongelma? Voimaa niin paljon että jaksaa sutia lumella
GTATL Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Ainakin mulle nämä F-bodyt on harrasteautoja eikä käyttiksiä. En kyllä raaskis harrastusautolla ajella loskasuolapaskassa koko talvea Jokainen meistä kurvailee ja harrastaa erilailla ja jos haluaa ajella talvet niin mun puolesta siitä vaan
avogta-89 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Ainakin mulle nämä F-bodyt on harrasteautoja eikä käyttiksiä. En kyllä raaskis harrastusautolla ajella loskasuolapaskassa koko talvea Jokainen meistä kurvailee ja harrastaa erilailla ja jos haluaa ajella talvet niin mun puolesta siitä vaan foortil voi...
nivala Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Eiks f-bodyilla voi ajaa talvella? Peltikö ruostuu vai mikä on ongelma? http://kuvapilvi.fi/finnshark/B4A.jpg No eipä oikein kiinnosta tuolla suolaloskassa pyöritellä. Ei tosi ole kyllä talvikumejakaan. Joskus joku tuollakin vissiin talvellakin ajanut,kun on vanhalla pistokkeella oleva Calix asennettuna
ratskin Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 14. Maaliskuuta, 2017 Ainakin mulle nämä F-bodyt on harrasteautoja eikä käyttiksiä. En kyllä raaskis harrastusautolla ajella loskasuolapaskassa koko talvea Jokainen meistä kurvailee ja harrastaa erilailla ja jos haluaa ajella talvet niin mun puolesta siitä vaan samoin mulle, otan ehkä huhtikuun n.15 pvä ulos kunhan kelit sopii, ei ennen, :W
Yorcci Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 No toki sitä harrastepeliä voi (ja saa!) pitää kuin kukkaa kämmenellä, varsinkin, jos on vähän harvinaisempi yksilö. Oli lievää sarkasmia mukana tuolla aiemmassa kommentissani Toi meikäläisen kiulu on sellaista bulkkikamaa, että ei ole mitään tarvetta sääliä. Ja en ole vielä saanut tarpeekseeni ajella (reilut 150 000 km takana tällä rytökasalla vajaassa 10 vuodessa). Toisaalta, mun mielestä käyttiskin voi olla vähän jännempi kulkuväline kuin perus-Skoda tai -Toyota
Chevy Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Toisaalta, mun mielestä käyttiskin voi olla vähän jännempi kulkuväline kuin perus-Skoda tai -Toyota jep
ratskin Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 jep vaikka jeeppi tai bimmeri,
gmc63 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Eiks f-bodyilla voi ajaa talvella? Peltikö ruostuu vai mikä on ongelma? http://kuvapilvi.fi/finnshark/B4A.jpg Ei mikään ongelma on lämmin ja ihan hyvä ajaa talvellakin
mikke Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 suurin ongelma onki et toi harrasteauto on talvisin ja vähä muutenki levällään enempi tai vähempi ny koitetaan vaan pitää toi "käyttöauto" siinävirassa ennenko seki lipsahtaa harrasteeks mut toi 8.1 vortekki ja kytkettävä neliveto hoitaa ton talvisen jännityspuolen
letkume Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 b Ei kannata, oon koko talven korjannu bemaria, ei oo camaroon ehtiny edes koskea.
ratskin Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2017 Ei kannata, oon koko talven korjannu bemaria, ei oo camaroon ehtiny edes koskea. bimmeri toimannut koko talven samoin zeeppi,
Mika Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 17. Maaliskuuta, 2017 Itsekin just ajelin Foortilla tytön kanssa pellolla umpihangessa
Anders Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2017 Ponu pääsi tallista ulos vetämään raitista ilmaa. Lisäksi se sai reippaasti pesuvettä niskaansa! Kevättä odotellessa...
Lentsa383 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2017 Kirjoitettu 28. Maaliskuuta, 2017 Misäs meinasitte kesämiitin tänävuonna pitää? Viime kesänä piipahdinki kurkkaamassa ko olitta siinä iha mei vieressä. Jos tänäkesänä sais ton omanki auton liikkumaan omin neuvoin. Vaihelootaa vailla ATM
nivala Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 2. Huhtikuuta, 2017 Talvi palasi takaisin ,lunta kymmenen senttiä lisää.Paluu kuukauden verran taakseppäin
Anders Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2017 Meilläpäin tiet on jo sen verran kuivat että vaihdoin muihin autoihin kesäfillarit alle. Enkä muutenkaan pystynyt enää hillitsemään itseäni, joten laitoin Ponunkin liikenteeseen ja kävinheittämässä pienen lenkin...
ratskin Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2017 tänään sitte comero ajoon ja pesuun,
letkume Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2017 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2017 Itse ajelin tänään puuhakilvillä verstaalle parisen kymmentä km.. Olis saattanut olla hieman railakkaampi reissu, jos olis ollu kesäkumit alla
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään