eich Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 Noniin, kävipä sitten tulilinnun lauantaiulkoilutuksella sellainen tapaus että ohitustilanteessa ylivaihteelta 3lle vaihdossa halkesi pannan servon kupin lukitusrenkaan kohdalta pesästä n.1/3 osa irti ja servorojut lenteli öljysuihkun saattelemana pitkin teitä. Onkohan tämä kuinka yleistä näiden lootujen kanssa tai mikä tuommoisen katastrofin voi ylipäätään aiheuttaa? Lie tuo laatikon koppa ihan puhdasta alumiinia tai muuta hitsattavaa seosta jos kokeilisi askarrella pätkän kaulaa tuota lukitusrengasta varten vai meneekö kuoret suosiolla kategoriaan kaatopaikka? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Posted May 6, 2017 Share Posted May 6, 2017 yks aikasempi on tiedossa et se lukkorengas lähti vedossa kiitää urastaan mut se oli just auki ollu laatikko ja epäiltiin järjestelmässä olleen ilmaa mikä olis vaihtotilantees voinu tehä jonkunlaisen paine iskun mut uran lohkeema oli niin vähänen ettei häirinny toimintaa muuta ku romut nippuun ja miljoonalaatikosta uus lukkorengas tilalle. Oon nähny kyl hitsisaumaa laatikon kuores mut seoksesta ei oo tietoo mut luulis sen tigillä onnistuvan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now