Jump to content

Optiko?

daytona

Recommended Posts

Kirjoitettu

Oisko optisparkin oireet?Moottori sammu itsekseen tyhjäkäynniltä ja ei sitten millään käyntiin....10min startailujen jälkeen lähti käyntiin...konehuoneesta kuului samalla kun joku joku johto olis ottanu maihin semmosta rätinää......miten on näissä uudemissa jos yksi sytkäjohto ottaa maihin niin sammuuko koko laite?CAMARO 5.7 96

Kirjoitettu

Oisko optisparkin oireet?Moottori sammu itsekseen tyhjäkäynniltä ja ei sitten millään käyntiin....10min startailujen jälkeen lähti käyntiin...konehuoneesta kuului samalla kun joku joku johto olis ottanu maihin semmosta rätinää......miten on näissä uudemissa jos yksi sytkäjohto ottaa maihin niin sammuuko koko laite?CAMARO 5.7 96

Olisko bensapumppu ?mulla ainaki kävi välillä nykien ku opti oli menossa rikki mutta ei se kyllä sammunnu itekseen kävi välillä myös kuudella pytyllä :(tai sit jotain noita pirun antureita menny tps,egr ym ym :(
Kirjoitettu

Sätkätys kuuluu jos virta on vähissä.samanlainen ääni kun ottais maihin.kokeile apuvirralla ja jos tekee saman,opti voi olla tiensä päässä.tukkainen ilmasuodatin?bensansuodatin?jäänestoa voi kokeilla ja täyttää tankin. tarkista nämä ensin.

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

:)No selvis syy...MSD 6A kipinäkompuutteri rikki >:(.Ei antanu puolalle virtaa välillä....Kyll nää jenkkien sähkölaitteiden kestävyys on ihan per...stä...boksi oli noin 3 vuotta vanha.....

Kirjoitettu

:)No selvis syy...MSD 6A kipinäkompuutteri rikki >:(.Ei antanu puolalle virtaa välillä....Kyll nää jenkkien sähkölaitteiden kestävyys on ihan per...stä...boksi oli noin 3 vuotta vanha.....

Jos se ei ole marine malli, niin sitä ei ole kosteussuojattu, pitäis asentaa auton sisälle.......

Kirjoitettu

Jos se ei ole marine malli, niin sitä ei ole kosteussuojattu, pitäis asentaa auton sisälle.......

harvoi jos koskaan olen nähnyt kyseistä mötikkää auton ulkopuolelle asennettavan ;) :D
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

harvoi jos koskaan olen nähnyt kyseistä mötikkää auton ulkopuolelle asennettavan ;) :D

;D ;D ;D ;D ;D

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...