T0ni Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2004 Elikkäs nyt olis tämmönen probleema.. Dynottaja sano mulle et pitäs olla vaihteet sillain että sais lukkoon jonku tietyn pykälän ennen kuin menee dynottamaan... mitenkä pirus se onnistuu automaattiloorassa?? pakko 1 ja 2 siellä on mutta eikös se vaihtele noiden kahen välillä... tais jäädä dynotus haaveeks mulla
Ilku Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2004 Ei muuta kuin pikku D silmään ja pedaali pohjaan... ensin tietysti moottorin lämmitys.
T0ni Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 24. Maaliskuuta, 2004 Mutta eikö sillä ole merkitystä et se heittää sen vaihteen sit tietyn ajan kuluessa isommalle? ootko ite dynottanu näin?
Crisis Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Jos se on ns. manuaali dyno niin joudut irrottamaan kick-down kaapelin ja laittamaan turbiinin lukkoon, jos se on dyno jossa on softa automaatille (eli käytänössä turbiilinne kompensaatio laskelmat) riittää kun otat kick-down vaijerin irti. Kannattaa kattoo se vaijerin irrotus kotona ettei tarvi dynon päällä rupee sähläämään, se on sit kallista aikaa. Näin sano kaverini amk:sta kun kyselin koska sinne voi tulla dynottaa
Crisis Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Niin ja kun meet dynolle nosta pienillä kaasuilla kierroksia niin kauan että se vaihtaa kolmoselle (pikku-d tietenkin päällä). Sit ku se on 3:lla voit viuhtoo ukolle että käynnistää mittauksen. Pidä kierrokset 1000-1300 ettei loota vaiha pienemälle tasakaasulla. Sit ku saat luvan niin kurkut auki! Ota mukaan työkalut jolla saat säädettyä pa-paineet ja sytkää. Ainakin täällä pain kaikkialta mistä oon kysyny niin se on sama onko auto dynon päällä 5min vai tunnin, sama hinta. Eli pyytävät tunneista rahaa. Jos et saa kaikkia kuntoon sen ekan tunnin aikana kannattaa jatkaa kunnes kone ei nakuta ja käy kunnon seoksella. Näin ei ainakaan harmita jälkeenpäin. Vähä ku sijottaa enemmän ekalla kerralla siihenkin niin ei tarvi heti mennä uudestaan. Muista säätää se dynolla sille bensalle mitä meinaat tankata, eli olettaisin että 98e:tä
T0ni Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Kirjoittaja Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 No nyt tajusin mitä se meinas se dynottaja.. ei se vaan osannu selittää ja muutenkin oli semmonen myrtsi et vois vaihtaa vaikka paikkaa asikaspalvelun pitää pelata sanon minä. Kiitokset taas Crisikselle hyvistä neuvoista!
Crisis Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 Kirjoitettu 25. Maaliskuuta, 2004 kannattaa mennä jonnekin missä ukko osaa hommansa ja on valmis auttaa.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään