maka Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 mistä sais tilattua noita kotka tarroja?takavalojen väliin sopiva pitäs löytää..entinen kotka vähän repaleinen
gmc63 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 mistä sais tilattua noita kotka tarroja?takavalojen väliin sopiva pitäs löytää..entinen kotka vähän repaleinen kysyppä nimimerkki DARKILTA se teetti niit jonku verran
Markus Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Köyliön tarrateksti, on ainaki halpa!
smokeybandit Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 1. Helmikuuta, 2006 mikä tahansa tarranpainatus liike tekee sulle kotkatarroja,niitä pysyy tekemään kaikenvärisinä ja kokosina.malliks voi vaikka netistä printata jonkun hienon kotkatarran ja näyttää sitä malliks.jos ehdottaa saa,niin laita kultainen kotka minulla on iso kultainen kotka nokkapellissä ja sivupilareissa.ja kyllä on tosi hiano,ainakin minun mielestä,mutta makuasiahan se väri on. katoppa tästä erilaisia kotkia malliks.sieltä voi tilatakin mutta voi tulla aika kalliiks. www.phoenixgraphix.com
Guest 1994z28 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 3. Helmikuuta, 2006 mulla olis tarroja / voin tehdäkkin... mika@aarnio.com
Ponu Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 4. Helmikuuta, 2006 löytyykö kuvia et millaisia tarroja olis?
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään