Jump to content

Kyb agx

BB

Recommended Posts

Kirjoitettu

Myykö näitä suomessa kukaan vai onko ainoa vaihtoehto tilata ameriikasta,paikallinen kyb kauppias sanoo ettei ole euroopan tuonti ohjelmassa.

Siis tuohon 4 gen comeroon.

Kirjoitettu

Racers place tuo maahan näköjään.

Syötä tuotenumero ja Kyb kenttään niin voit saada hinnan esille.

Omat viimeaikaiset tilaukset tulleet n. viikossa ja tullut halvemmaksi kuin tilaus jenkeistä posti- ym. kulujen takia.

http://www.racersplace.fi/products.php

• 6 years later...
Kirjoitettu

Jatkan tähän vanhahkoon aiheeseen...

Mulla alkaa olemaan iskarien vaihto edessä, vaikka katsastuksessa ei kyllä ole vielä kommenttia tullut. Näyttäisi olevan koko kierros merkkiä de Carbon, joka näissä ollut alkuperäisasennus, eli mahdollisesti paikallaan on asennus vuodelta 1994.

Nämä AGX:t tuntuu olevan näissä aika suosittuja. Hakusessa minimissään "original ride quality", eikä välttis tarvitse olla säädettävät. Onko AGX edelleen kova sana vai oisko hyviä vaihtoehtoja tarkoitukseeni? RockAutosta näitä ja muitakin tuntuu löytyvän.

https://www.rockauto.com/en/catalog/pontiac,1994,firebird,5.7l+v8,1251942,suspension,shock+/+strut,7556

Kirjoitettu

Tuolta Rockauton listalta jättäisin ainakin Gabrielin pois.

Kolmosessa ihan karmee.

Sachs ja Monroe on ollut muissa autoissa ja ihan yhtä huonoja omaan makuun.

Kaikki olleet aika löysiä.

• Tykkää 1
Kirjoitettu

Mulla on AGX-t ympäriinsä eikä ole ollut valittamista. Säätövara on suurinpiirtein vakion molemmin puolin eli saa pehmeämmäks ja jäykemmäks kun 20v vanha DeCarbon😆

Ainakin silloin kun itelle ostin oli mun mielestä hintalaatu aivan ok ainakin normiajoon eikä säädettävyydestä haittaakaan ole. Paitsi ehkä ekan viikon kun pitää olla räpläämässä joka ajokerran jälkeen...🙄

• Tykkää 2

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...