ozzyz69 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 4. Elokuuta, 2017 moi Onko vinkkejä tulppien ja johtojen vaihtamiseen? Näyttää olevan aika hankalat paikat... -olli Firebird 1996 3.8 V6
badassfbody Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Omaani pari vuotta sit vaihdoin, osan yläkautta ja osan alakautta. Tulpan johdoista hankalimpia oli kuskinpuolen, kun kiertävät moottorin takaa Ja muistaakseni startin lämpöpelti piti irroittaa kun kulkevat Sen alta. Tulppien kans pitää vaan olla erilaisia jatkoja ja niveliä että löytää Joka tulpalle oman parhaan yhdistelmän. Itse tein homman nosturilla mikä kyl auttoi / nopeutti hommaa Ei muuta kun tsemppiä ja pitkää pinnaa ???????
Anders Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Omaan vaihdoin viime kesänä sekä tulpat että johdot. Alakautta vaihdoin kaikki tulpat. Muut onnistui suht koht hyvin paitsi keskimmäinen oikealla (nelospytty?) Siinä joouduin nielemään ylpeyteni ja otin vaimon avuksi. Mun käsi ei vaan mahtunut siihen koloon. Jos mahdollista, koita hankkia sellainen johtosarja missä on suorat tulpanhatut niin menee paremmin pakosarjojen ohi. Mukavaa ruuvailua!!
badassfbody Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Niin tai jos on peltisarjat niinkuin minulla niin tulpanjohtojen päät Pitää olla L-malliset että mahtuvat paremmin
ozzyz69 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2017 joo Kyllä on v****maiset paikat. Sain vaihdettua kuskin puolen kamat viikonloppuna. Kesäsateessa pihalla rempatessa ei ole kivaa. Kai nää on jo aika vaihtaa....
Anders Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2017 Ja mun mielestä omat tulpat oli karseen näköisiä...
badassfbody Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2017 Kirjoitettu 7. Elokuuta, 2017 Mitkä tulpat laitoit tilalle? Ite laitoin ne NGK 55 IT tai joku sellainen iridium tulpat, on me ainakin Toiminut
ozzyz69 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2017 Laitoin tilalle Autolite AP 606 Platinum -tulpat. Edelliset tulpat oli aikaisempien omistajien perua. Kunnon perustella alkuperäiset Ei oo auto saanut tarpeeksi rakkautta aikoinaan. Pitää yrittää nyt itse hoitaa paremmin
Fennia Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2025 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2025 Miten helvetissä ton pelkääjänpuplen keskimmäisen tulpan saa 3.8 konees vaihdettua. Ei mitään saumoja saada kättä tonne. Pakko kai repiä ilmastointikpmpura pois, tai pakosarja....
Anders Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2025 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2025 Altapäin, kuten ylempänä olen kirjoittanut hanki hoikkakätinen henkilö avuksi niin onnistuu
Fennia Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2025 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2025 Ei ole noin hoikkakätisiä avuksi, enkä lähde kyläbaarista hommaamaan...pääseekö A/C kompuran kautta käsiksi, jos irroittaa?
Anders Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2025 Kirjoitettu 18. Maaliskuuta, 2025 Pitäisi onnistua ilmankin. Mulla ei o enää sitä autoa joten sen enempää en pysty nyt auttamaan. Youtubesta muistan nähneeni videota aiheesta.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään