Jump to content

Recommended Posts

Posted

mistä ehtiä vikaa kun ei keskuslukitustoimi,ei napeista eikä avaimesta?

Posted

mulla oli maadotus syöpyny .akun yläpuolella pellissä.

sulakekkin löyty akun vierestä.(3gen)

• 3 weeks later...
Posted

Mites jos toimii napista muttei avaimesta? Vai kuuluuko sen olla näin? (89 TA GTA) :-[

Posted

Kuuluu. Amerikkalainen keskuslukko toimii siten että avaimella saat auki vain sen oven minkä avaimella avaat,keskuslukon saat sitten auki kun olet avannut oven ja painat napista muut ovet auki.

Tehty kai aikoinaan siksi että esim.kaupan parkkipaikalla avaat vain yhden oven ettei vieressä hengaileva epämääräinen aines pääse pujahtamaan vastakkaisen puolen ovesta sisään...

Posted

pitäskö sen sit kuiteskin lukita apumiehen puolen ovi avaimesta,kuskinpuolelta :-[ei tapahu mitään.napeista lukitsee ja avaa..

Posted

ei, avaimella ei saa auki/lukkoon ku sen oven minkä lukkoon sen törkkäät

• 3 weeks later...
Posted

Mä aina teen niin että autosta poistuessani painan keskuslukituksen nappia (ovet lukkoon) ja sitten laitan ovet kiinni - molemmat ovet menee silleen samalla lukkoon eikä avaimen kanssa tarvii enää säätää.

Posted

Mä aina teen niin että autosta poistuessani painan keskuslukituksen nappia (ovet lukkoon) ja sitten laitan ovet kiinni - molemmat ovet menee silleen samalla lukkoon eikä avaimen kanssa tarvii enää säätää.

niin määki teen ;D ;D ;D ;Dja avaimet sisälle ;)
  • 2 weeks later...
Posted

niin määki teen ;D ;D ;D ;Dja avaimet sisälle ;)

Tossa tavassa on joo korkeaa riski unohtaa avaimet sisälle mutta toisaalta mä en koskaan nouse autosta pois ja jätä avaimia virtalukkoon (poikkeuksena kylmät aamut, jolloin lasit täytyy pyyhkiä ja auto lämmittää).

• 7 years later...
Posted

Saaakohn mistään uutta kaukosäädintä keskuslukkoon,alkuperänen ja ainut josta kuoret män särki  :-\

Posted

Saaakohn mistään uutta kaukosäädintä keskuslukkoon,alkuperänen ja ainut josta kuoret män särki  :-\

joltainhan vois löytyy kuoret,jos muuten jäi ehjäksi. kun olis merkki ja malli.

mullakin ponun jäämistössä 2 starline säädintä.

Posted

Nii tää on -96 Camaron alkuperänen missä 4painonamiskaa.

Posted

www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=1996+camaro+remote&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=1996+camaro+keyless+remote&_sacat=0