Jump to content

keskuslukitus

maka

Recommended Posts

Kirjoitettu

mistä ehtiä vikaa kun ei keskuslukitustoimi,ei napeista eikä avaimesta?

Kirjoitettu

mulla oli maadotus syöpyny .akun yläpuolella pellissä.

sulakekkin löyty akun vierestä.(3gen)

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Mites jos toimii napista muttei avaimesta? Vai kuuluuko sen olla näin? (89 TA GTA) :-[

Kirjoitettu

Kuuluu. Amerikkalainen keskuslukko toimii siten että avaimella saat auki vain sen oven minkä avaimella avaat,keskuslukon saat sitten auki kun olet avannut oven ja painat napista muut ovet auki.

Tehty kai aikoinaan siksi että esim.kaupan parkkipaikalla avaat vain yhden oven ettei vieressä hengaileva epämääräinen aines pääse pujahtamaan vastakkaisen puolen ovesta sisään...

Kirjoitettu

pitäskö sen sit kuiteskin lukita apumiehen puolen ovi avaimesta,kuskinpuolelta :-[ei tapahu mitään.napeista lukitsee ja avaa..

Kirjoitettu

ei, avaimella ei saa auki/lukkoon ku sen oven minkä lukkoon sen törkkäät

• 3 weeks later...
Kirjoitettu

Mä aina teen niin että autosta poistuessani painan keskuslukituksen nappia (ovet lukkoon) ja sitten laitan ovet kiinni - molemmat ovet menee silleen samalla lukkoon eikä avaimen kanssa tarvii enää säätää.

Kirjoitettu

Mä aina teen niin että autosta poistuessani painan keskuslukituksen nappia (ovet lukkoon) ja sitten laitan ovet kiinni - molemmat ovet menee silleen samalla lukkoon eikä avaimen kanssa tarvii enää säätää.

niin määki teen ;D ;D ;D ;Dja avaimet sisälle ;)
  • 2 weeks later...
Kirjoitettu

niin määki teen ;D ;D ;D ;Dja avaimet sisälle ;)

Tossa tavassa on joo korkeaa riski unohtaa avaimet sisälle mutta toisaalta mä en koskaan nouse autosta pois ja jätä avaimia virtalukkoon (poikkeuksena kylmät aamut, jolloin lasit täytyy pyyhkiä ja auto lämmittää).

• 7 years later...
Kirjoitettu

Saaakohn mistään uutta kaukosäädintä keskuslukkoon,alkuperänen ja ainut josta kuoret män särki  :-\

Kirjoitettu

Saaakohn mistään uutta kaukosäädintä keskuslukkoon,alkuperänen ja ainut josta kuoret män särki  :-\

joltainhan vois löytyy kuoret,jos muuten jäi ehjäksi. kun olis merkki ja malli.

mullakin ponun jäämistössä 2 starline säädintä.

Kirjoitettu

Nii tää on -96 Camaron alkuperänen missä 4painonamiskaa.

Kirjoitettu

www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=1996+camaro+remote&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=1996+camaro+keyless+remote&_sacat=0

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...