mopeman Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 TUli hommattua tollanen LT1/4L60E paketti ameriikan usasta, täydellinen johtoineen ja ECUineen peräisin '94 vettestä. Muttas, muttas, toi kompuutteri ei oikeen natsaa numeroltaan. Lootasta löytyy numeroita ja kirjaimia seuraavanlaisia; SERV.NO. 01228331 AUAH 868441 M921359462 16148441 Osaiskohan kukaan viisas kertoa mistä tossa on kyse? Myyjän mukaan laite toimi tolla hienosti, mutta liekö moisessa ollut mitään lootan ohjauksia ainakaan alunperin? Kun toi tekniikka pitäis laittaa vanhempaan vehkeeseen, ja pitäis tilata kaikennäkösiä johtosarjoja sun muita, ni pitäis olla "oikee" compuutterikin kait?
Nova Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Eikös toi 4l60E ole juuri sähköohjattu laatikko jota boksi ohjaa jotenkin. F-bodeissa taisi tulla -95 vuonna sitten jotain lisää sähköisesti ohjattavaksi mikäli olen asian ymmärtänyt oikein. Eikös ton orkkis johtosarjan voinu hyödyntääe eli ketäs niitä swappeja oli tehnyt?
pantera Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Jos kaytat painlessin sarjaa tartteet -93 ecm'n jossa on irrotettava prommi. Jos haluut kayttaa tota flashsi boxia on paras ( tahan asti) johto sarja tammonen Howell joka tuli viimme viikolla yhteen C4 conversioonLT1_johto_srj.jpg_thumb
mopeman Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Sen vähän perusteella mitä oon oita kattonut, niin '93 mallissa ptiäis olla jotain kovastikin erilaista kun tossa '94-'95 boxissa. Painlessilla on tarjolla sarjaa kyllä tohon '94-'94 malliinkin. Noissahan on vissiin jotain varashätyytin käynnistyksenesto juttujakin, mitähän niiden kanssa käy. ELi kun oon noiden kanssa umpi undulaatti, ni kun mulla on nyt toi '94 (oletettavasti) LT1 + 4L60E loota, ni mitä kaikkea mun pitää hommata tota elektroniikkapolitiikkaa, että saan sen laitettua vanhempaan vessaan kiinni ja toimimaan?
pantera Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 jos laitat painlesin 60502 johdot niin ecu pitaa olla 16188051, 88961150 kannattaa kuitenkin varmistaa noi nykyset osanumerot gm'lta silla ne on vaihtunnu montakertaa sitten 1994 eli taitaa menna boxi vaihtoon
mopeman Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Onks hyvii vinkkejä, mistä noita bokseja kantsis kysellä? Serv NO:n mukaan tota motin mukana tullutta boksia on käytetty ZR1 corvettessa ja Lotus Carltonissa (Lotus omega), ja niitähän ei oo ollut kun manuaalina, joten vois kuvitella siitä ainakin lootan ohjauksen puuttuvan tyystin.
pantera Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Helmikuuta, 2006 Ma oon vaihtannu ne rempattuihin gm varaosatiskilla ameerikan maalla, ei ne valita minka matolaatikon sinne tilalle antaa, core charge on yhta paljon kuin ite kompuutteri eli vaihdokista saa $$$ tais maksaa viimmekerralla jotain $150 / vaihto Ja se vatsi pitaa poistaa jollakin tuuneri ohjelmalla sielta boxin muistista
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään