Jump to content

LT1 kompuutteri??

mopeman

Recommended Posts

Kirjoitettu

TUli hommattua tollanen LT1/4L60E paketti ameriikan usasta, täydellinen johtoineen ja ECUineen peräisin '94 vettestä. Muttas, muttas, toi kompuutteri ei oikeen natsaa numeroltaan. Lootasta löytyy numeroita ja kirjaimia seuraavanlaisia;

SERV.NO. 01228331

AUAH

868441

M921359462

16148441

Osaiskohan kukaan viisas kertoa mistä tossa on kyse? Myyjän mukaan laite toimi tolla hienosti, mutta liekö moisessa ollut mitään lootan ohjauksia ainakaan alunperin? Kun toi tekniikka pitäis laittaa vanhempaan vehkeeseen, ja pitäis tilata kaikennäkösiä johtosarjoja sun muita, ni pitäis olla "oikee" compuutterikin kait?

Kirjoitettu

Eikös toi 4l60E ole juuri sähköohjattu laatikko jota boksi ohjaa jotenkin. F-bodeissa taisi tulla -95 vuonna sitten jotain lisää sähköisesti ohjattavaksi mikäli olen asian ymmärtänyt oikein. :-[

Eikös ton orkkis johtosarjan voinu hyödyntääe eli ketäs niitä swappeja oli tehnyt?

Kirjoitettu

Jos kaytat painlessin sarjaa tartteet -93 ecm'n jossa on irrotettava prommi.

Jos haluut kayttaa tota flashsi boxia on paras ( tahan asti) johto sarja tammonen Howell joka tuli viimme viikolla yhteen C4 conversioon

LT1_johto_srj.jpg}

LT1_johto_srj.jpg_thumb

Kirjoitettu

Sen vähän perusteella mitä oon oita kattonut, niin '93 mallissa ptiäis olla jotain kovastikin erilaista kun tossa '94-'95 boxissa. Painlessilla on tarjolla sarjaa kyllä tohon '94-'94 malliinkin. Noissahan on vissiin jotain varashätyytin käynnistyksenesto juttujakin, mitähän niiden kanssa käy. ELi kun oon noiden kanssa umpi undulaatti, ni kun mulla on nyt toi '94 (oletettavasti) LT1 + 4L60E loota, ni mitä kaikkea mun pitää hommata tota elektroniikkapolitiikkaa, että saan sen laitettua vanhempaan vessaan kiinni ja toimimaan?

Kirjoitettu

jos laitat painlesin 60502 johdot niin ecu pitaa olla 16188051, 88961150

kannattaa kuitenkin varmistaa noi nykyset osanumerot gm'lta silla ne on vaihtunnu montakertaa sitten 1994

eli taitaa menna boxi vaihtoon

Kirjoitettu

Onks hyvii vinkkejä, mistä noita bokseja kantsis kysellä? Serv NO:n mukaan tota motin mukana tullutta boksia on käytetty ZR1 corvettessa ja Lotus Carltonissa (Lotus omega), ja niitähän ei oo ollut kun manuaalina, joten vois kuvitella siitä ainakin lootan ohjauksen puuttuvan tyystin.

Kirjoitettu

Ma oon vaihtannu ne rempattuihin gm varaosatiskilla ameerikan maalla, ei ne valita minka matolaatikon sinne tilalle antaa, core charge on yhta paljon kuin ite kompuutteri eli vaihdokista saa $$$

tais maksaa viimmekerralla jotain $150 / vaihto

Ja se vatsi pitaa poistaa jollakin tuuneri ohjelmalla sielta boxin muistista

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...