eo2731 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Olisiko tietoa mistä löytyy 4th gen "Service Parts Identification" selitteitä eli mitä tarkoittaa mikin kirjain numero yhdistelmä joilla auto on ollut varustettuna tehtaalla.
TexFinn Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Teepa haku RPO koodilla, ei PRO:lla, niin johan loytyy.
TexFinn Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Ja jottei minua nyt ihan assholeksi haukuttaisi kun en mukamas auttanut kaveria, niin tassapa pari linkkia: http://www.c2e.info/rpocodes/MODERNGMRPO.html http://www.nastyz28.com/rpomenu.html Jotta silleen.
Mika Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Ja jottei minua nyt ihan assholeksi haukuttaisi kun en mukamas auttanut kaveria Ahaa...
eo2731 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Kiitosta, kyllä PRO koodit selvisi.
mikke Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 tulkkasin oman auton rpo koodeja ja käytin hakua mut selvittämättä jäi: R7A, R7R, YA7, VG6 JA 1AY. 94 camarosta noi on mut mitä ne tarkottaa? sit viel 1SC OPTION PACKAGE 03?
gmc63 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 tulkkasin oman auton rpo koodeja ja käytin hakua mut selvittämättä jäi: R7A, R7R, YA7, VG6 JA 1AY. 94 camarosta noi on mut mitä ne tarkottaa? sit viel 1SC OPTION PACKAGE 03? Käys kattoo ne hannuxin sivut siel on vaik mitä koodeja gm:iin :Dite löyty kaikki sieltä
TexFinn Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 tulkkasin oman auton rpo koodeja ja käytin hakua mut selvittämättä jäi: R7A, R7R, YA7, VG6 JA 1AY. 94 camarosta noi on mut mitä ne tarkottaa? sit viel 1SC OPTION PACKAGE 03? VG6 : BUMPER STANDARD, LABEL, IMPACT 5 MPH 1AY : STOCK ORDERS PROCESSING OPTION (DEALER ORDERED CAR) R7A : CONTROL, SALES ITEM NO. 26 R7R - Control sales item 42 YA7 : TEST, EMISSION, CALIFORNIA ASSEMBLY LINE 1SC OPTION PACKAGE 03 on oma RPO koodinsa varustepaketista joka sisaltaa tietyt RPO-koodit, jotka kuitenkin on listattu viela erikseen. Eli yksikaan noista ei ole sinansa suoranaisesti autoon asennettava optio. Paitsi tuo VG6 (joku tarra...).
mikke Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 kiitos mun auto on siis tarratuninki . gmc toi hannuxin lista tuli selailtua ja se taitaa olla kattavin mitä näiltä sivuilta löytyy mut en löytäny noita sieltäkään vai olenko niin puusilmä että en sentakia löytäny
Nupa Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Hannux vois lisätä nuo sinne jos puuttuvat.
Senior Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 kiitos mun auto on siis tarratuninki . gmc toi hannuxin lista tuli selailtua ja se taitaa olla kattavin mitä näiltä sivuilta löytyy mut en löytäny noita sieltäkään vai olenko niin puusilmä että en sentakia löytäny -vellu'llakin on ollunna hakukone ; pälyileppäs hänen transam.fi sivustojaan.
mikke Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 vellun dekooderilla alotin on meinaan helpoin systeemi purkaa noi koodit: http://www.transam.fi/download/VIN_RPO.xls
hannux Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Hannux vois lisätä nuo sinne jos puuttuvat. Päivitin RPo-sivuni nyt, lisäsin em koodit ja muutakin. Mitenköhän sitä sivua vois pistää paremmaksi? Ottakaa vaikka kopio ja tehkää joku uus versio.
forssi83 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 kertokaa ny tyhmällä että mistä v....ta nuo löytyy 3gen ponusta ku ei o niin minkäänlaista hajua...
Soppa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Hanskalokeron sisässä olevasta tarrasta.
elkei Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Mulla taisi sama lappu löytyä lisäksi varapyörän kotelostakin.
Teac Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2006 Mulla on ainakin hansikalokeron kannessa... takaboksissa
Mopo305 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Kirjoitettu 8. Huhtikuuta, 2006 Mun lappu oli irronnut,mutta onneksi tallella
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään