Jump to content

PRO koodit

Recommended Posts

Kirjoitettu

Olisiko tietoa mistä löytyy 4th gen "Service Parts Identification" selitteitä eli mitä tarkoittaa mikin kirjain numero yhdistelmä joilla auto on ollut varustettuna tehtaalla.

Kirjoitettu

Teepa haku RPO koodilla, ei PRO:lla, niin johan loytyy. ;)

Kirjoitettu

Ja jottei minua nyt ihan assholeksi haukuttaisi kun en mukamas auttanut kaveria

Ahaa... ;)

Kirjoitettu

tulkkasin oman auton rpo koodeja ja käytin hakua mut selvittämättä jäi: R7A, R7R, YA7, VG6 JA 1AY. 94 camarosta noi on mut mitä ne tarkottaa? sit viel 1SC OPTION PACKAGE 03?

Kirjoitettu

tulkkasin oman auton rpo koodeja ja käytin hakua mut selvittämättä jäi: R7A, R7R, YA7, VG6 JA 1AY. 94 camarosta noi on mut mitä ne tarkottaa? sit viel 1SC OPTION PACKAGE 03?

Käys kattoo ne hannuxin sivut siel on vaik mitä koodeja gm:iin :Dite löyty kaikki sieltä ;)
Kirjoitettu

VG6 : BUMPER STANDARD, LABEL, IMPACT 5 MPH

1AY : STOCK ORDERS PROCESSING OPTION (DEALER ORDERED CAR)

R7A : CONTROL, SALES ITEM NO. 26

R7R - Control sales item 42

YA7 : TEST, EMISSION, CALIFORNIA ASSEMBLY LINE

1SC OPTION PACKAGE 03 on oma RPO koodinsa varustepaketista joka sisaltaa tietyt RPO-koodit, jotka kuitenkin on listattu viela erikseen.

Eli yksikaan noista ei ole sinansa suoranaisesti autoon asennettava optio. Paitsi tuo VG6 (joku tarra...).

8)

Kirjoitettu

kiitos mun auto on siis tarratuninki ;D. gmc toi hannuxin lista tuli selailtua ja se taitaa olla kattavin mitä näiltä sivuilta löytyy mut en löytäny noita sieltäkään vai olenko niin puusilmä että en sentakia löytäny :o

Kirjoitettu

kiitos mun auto on siis tarratuninki ;D. gmc toi hannuxin lista tuli selailtua ja se taitaa olla kattavin mitä näiltä sivuilta löytyy mut en löytäny noita sieltäkään vai olenko niin puusilmä että en sentakia löytäny :o

-vellu'llakin on ollunna hakukone ; pälyileppäs hänen transam.fi sivustojaan.

Kirjoitettu

Hannux vois lisätä nuo sinne jos puuttuvat.

Päivitin RPo-sivuni nyt, lisäsin em koodit ja muutakin.

Mitenköhän sitä sivua vois pistää paremmaksi?

Ottakaa vaikka kopio ja tehkää joku uus versio.

• 1 month later...
Kirjoitettu

kertokaa ny tyhmällä että mistä v....ta nuo löytyy 3gen ponusta :-[ ku ei o niin minkäänlaista hajua... :-\

Kirjoitettu

Mulla taisi sama lappu löytyä lisäksi varapyörän kotelostakin.

Kirjoitettu

Mulla on ainakin hansikalokeron kannessa... takaboksissa 8)

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
  • Luo uusi...