Jojeli Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Lohko on vanha ja kannet on jotkut ikivanhat corveten mikkikannet (ilman apulaitepultinreikiä). Minne tuonne saisi veden lämpötilaanturin laitettua, kun ei löydy lohkosta tai kansista mistään valmista koloa? pitääkö hitsata mutteri vesiproppuun ja laittaa anturi siihen kiinni?
set28 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 9. Helmikuuta, 2006 Mulla on ainakin isolohkossa lämpötilaanturi siinä kopassa mistä ylävesiletku lähtee,eiköhän jostain vauhtiputkasta löydy sellainen.
406cid Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Lohko on vanha ja kannet on jotkut ikivanhat corveten mikkikannet (ilman apulaitepultinreikiä). Minne tuonne saisi veden lämpötilaanturin laitettua, kun ei löydy lohkosta tai kansista mistään valmista koloa? pitääkö hitsata mutteri vesiproppuun ja laittaa anturi siihen kiinni? Imusarjaan kiinni, termarireijän vieressä olevaan pienempään kierteelliseen reikään.
68corvette Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 kannessa pitäisi olla kyljessä pakosarjan välissä peukalon mentävä kierre reikä anturille.. ainakin mulla on kaikissa kansissa ollut.
Jojeli Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Ei kyllä noista kansista sellaista paikkaa löytynyt, katselen vielä seuraavalla tallikäynnillä tarkemmin Mutta tuon anturinko voi laittaa imusarjaan ja se näyttää oikeita lukemia ennen termarin avautumistakin?
406cid Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Ei kyllä noista kansista sellaista paikkaa löytynyt, katselen vielä seuraavalla tallikäynnillä tarkemmin Mutta tuon anturinko voi laittaa imusarjaan ja se näyttää oikeita lukemia ennen termarin avautumistakin? Mun vanhoissa mikkikansissa ei ollut mitään reikää anturille. Kyllä tuo imusarjassa oleva anturi näyttää oikeaa arvoa vaikka termari olisikin kiinni, koska vesi virtaa anturin ohi kokoajan kuitenkin. Vesi ei vaan virtaa termarin läpi, mutta anturin ohi se kyllä virtaa.
Mopo305 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 10. Helmikuuta, 2006 Kyllä se Pasi virtaa vähäsen sen termarinkin läpi onhan siinä pieni reikä,ainakin pitäis olla.mopo305
68corvette Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 Varsinkin jos on alumiininen imusarja, niin se lämpö kyllä siirtyy tosi nopeasti termarille / anturille. vähän huono kuva, mutta tossa pakokanavien välissä oli mulla anturi.. toisessa kannessa tulpattuna: http://www.sunpoint.net/~pirkonen/kuvat/Kiillotettu_oljytila.jpg
Jojeli Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 Kirjoittaja Kirjoitettu 11. Helmikuuta, 2006 Jep, ei ole mulla kansissa tuollaisia koloja, mutta laitetaan anturi sitten imusarjaan!
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään